Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geert & Ilse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geert & Ilse

Ik heb juist groen licht gekregen om enkele foto' prijs te geven uit de trouwreportage van Geert & Ilse
    hier is er eentje, de volgende volgen nog

Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: Geert & Ilse

Héél mooi !!!
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Mooi hoor!
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Mooie plaat hoor
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Mooi!

tip: photographed is met ph ipv f
          Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
          Fuji : Fuji X10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
            Ik heb juist groen licht gekregen om enkele foto' prijs te geven uit de trouwreportage van Geert & Ilse
            hier is er eentje, de volgende volgen nog

ben nieuwsgierig.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtige foto. De gelukkigste dag van hun leven en het staat op haar gezicht geschreven.
              Ben ook benieuwd naar de rest
              Nikon D300s met nog wat glas en attributen
              Foto Lucky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SMcLean Bekijk bericht
                tip: photographed is met ph ipv f
                Mag je gerust in grote letters zetten hoor. Spellingsfouten in titels en signaturen, het is iets waar ik me enorm kan aan ergeren. Ik hoop dat de TS zijn foto's zo niet afgegeven heeft!

L.
                http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                  Mag je gerust in grote letters zetten hoor. Spellingsfouten in titels en signaturen, het is iets waar ik me enorm kan aan ergeren. Ik hoop dat de TS zijn foto's zo niet afgegeven heeft!

L.
                  wetende dat je waarschijnlijk gelijk hebt (al vind je in google alle twee de mogelijkheden terug) stoor ik me dan weer enorm aan het feit dat er niets over de foto gezegd word

ps: Ik zal het straks wel aanpassen
                  Mijn Fanpagina
                  Mijn website
                  Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

de toning ect vind ik wel goed voor een trouwfoto..
                    Mij persoonlijk stoort het dat de man helemaal met zijn rug erop staat.. En dat je net boven in zijn kruin staat te gapen..

hadden ze ietsje meer doorgedraaid had ik het veel beter gevonden..
                    poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dare2fly Bekijk bericht
                      wetende dat je waarschijnlijk gelijk hebt (al vind je in google alle twee de mogelijkheden terug) stoor ik me dan weer enorm aan het feit dat er niets over de foto gezegd word
                      gezegd wordT

L.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                        gezegd wordT

L.
                        Blijkbaar kan ik hier mijn Neeterlants bijleeren. Bendakt

Over de foto: mooie foto van een mooi koppel. Prima kadering. (gelukkig heb ik hier geen woorden met "dt" moeten gebruiken.
                        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimiella Bekijk bericht
                          Blijkbaar kan ik hier mijn Neeterlants bijleeren. Bendakt

Over de foto: mooie foto van een mooi koppel. Prima kadering. (gelukkig heb ik hier geen woorden met "dt" moeten gebruiken.
                          ik zal het hekje voor je sluiten )

Mijn Fanpagina
                          Mijn website

Comment

Lieven De Vlaminck, waarom een handtekening in het frans op een Nederlandstalig forum?
                            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                            Foto Lucky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky342 Bekijk bericht
                              Lieven De Vlaminck, waarom een handtekening in het frans op een Nederlandstalig forum?
                              Parce que c'est chic!

Maar we wijken af.
                              @dare2fly: uiteindelijk staat je handtekening op je foto, en voor mij maakt het er dus deel van uit. Een opmerking over je handtekening, is dus ook een opmerking over je foto wat mij betreft.
                              Ik probeer ook maar te helpen hoor. Van mij mag je er een roze olifant opzetten als het trouwkoppel daarmee tevreden is.

L.

Comment

Working...
                              X