Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong koppel in bed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong koppel in bed

    Hoi Allen,
    Geen idee of dit iets is wat kan gesmaakt worden. Is eens een iets andere stijl.
    Gr,
    Daan

    update: beide versies nav comments

    [CENTER]
    ]
    Last edited by Koen; 16 mei 2010, 13:21. Reden: 2e verwijderd. Was geen "update" maar andere foto

  • #2
    Re: Jong koppel in bed

    Herkenbare situatie.
    Vind het een mooie, goede compo.
    Grtjs

    Comment


    • #3
      Re: Jong koppel in bed

      Mooie compo en omzetting, vignetering vindt ik minder als ook de halo's rond de hoofden
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #4
        Re: Jong koppel in bed

        ik kan dit wel smaken
        Heb je er nog in die stijl?

        Comment


        • #5
          Re: Jong koppel in bed

          Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
          ik kan dit wel smaken
          Heb je er nog in die stijl?
          Jep, nog een hele hoop van dezelfde shoot maar heb er nog maar een tiental afgewerkt..

          Comment


          • #6
            Re: Jong koppel in bed

            Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
            Mooie compo en omzetting, vignetering vindt ik minder als ook de halo's rond de hoofden
            Ook mijn opmerkingen, voor de rest (filmisch)
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

            Comment


            • #7
              Re: Jong koppel in bed

              Van ver lijkt het een spontaan moment. De context en de man die wegdroomt uit beeld..
              Maar de vrouw kijkt dan weer recht in de lens en - onspontaner kan niet - dekt haar boezem af.

              Vind het beeld daarom niet kloppen en beetje moeilijk te plaatsen. Tenzij bijvoorbeeld tijdens een film, tussen de scenes door. En dan nog.

              Als het model niet wou poseren met blote borst, zou ik persoonlijk voor een natuurlijke afdekking (de man, schaduw, lakens, etc...) gezorgd hebben. Nu heb je een 200% geposeerde foto, je weet dat je kijkt naar een foto van een model die haar borst afdekt voor de kijker van de foto. Er is weinig ruimte voor fantasie.


              Model heeft wel mooie blik, mooi vastgelegd.

              Comment


              • #8
                Re: Jong koppel in bed

                Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Van ver lijkt het een spontaan moment. De context en de man die wegdroomt uit beeld..
                Maar de vrouw kijkt dan weer recht in de lens en - onspontaner kan niet - dekt haar boezem af.

                Vind het beeld daarom niet kloppen en beetje moeilijk te plaatsen. Tenzij bijvoorbeeld tijdens een film, tussen de scenes door. En dan nog.

                Als het model niet wou poseren met blote borst, zou ik persoonlijk voor een natuurlijke afdekking (de man, schaduw, lakens, etc...) gezorgd hebben. Nu heb je een 200% geposeerde foto, je weet dat je kijkt naar een foto van een model die haar borst afdekt voor de kijker van de foto. Er is weinig ruimte voor fantasie.


                Model heeft wel mooie blik, mooi vastgelegd.
                ben ik het helemaal mee eens.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Jong koppel in bed

                  Ik heb hier al vééél slechter gezien!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jong koppel in bed

                    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    Van ver lijkt het een spontaan moment. De context en de man die wegdroomt uit beeld..
                    Maar de vrouw kijkt dan weer recht in de lens en - onspontaner kan niet - dekt haar boezem af.

                    Vind het beeld daarom niet kloppen en beetje moeilijk te plaatsen. Tenzij bijvoorbeeld tijdens een film, tussen de scenes door. En dan nog.

                    Als het model niet wou poseren met blote borst, zou ik persoonlijk voor een natuurlijke afdekking (de man, schaduw, lakens, etc...) gezorgd hebben. Nu heb je een 200% geposeerde foto, je weet dat je kijkt naar een foto van een model die haar borst afdekt voor de kijker van de foto. Er is weinig ruimte voor fantasie.


                    Model heeft wel mooie blik, mooi vastgelegd.
                    +2

                    Ik hoop dat je hier nog meer van hebt. Sfeer is heerlijk. Maar idd jammer dat het model niet wegkijkt met een zorgelijke blik of zo. Maar dit is wel heel fraai hoor!!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jong koppel in bed

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      +2

                      Ik hoop dat je hier nog meer van hebt. Sfeer is heerlijk. Maar idd jammer dat het model niet wegkijkt met een zorgelijke blik of zo. Maar dit is wel heel fraai hoor!!
                      U vraagt; ik draai..
                      Deze versie beter?
                      Gr,
                      Daan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jong koppel in bed

                        Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
                        U vraagt; ik draai..
                        Deze versie beter?
                        Gr,
                        Daan
                        Wel het origineel laten staan dan.
                        Het is redelijk not-done om die gewoonweg te vervangen. Als je dat wil doen, moet je maar een nieuw topic openen. Of de update onder het origineel achter een link zetten.

                        Nu slaan 9 van de 10 comments op niets meer omdat het oorspronkelijke beeld wég is. Beetje onrespectvol, niet?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Jong koppel in bed

                          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                          Wel het origineel laten staan dan.
                          Het is redelijk not-done om die gewoonweg te vervangen. Als je dat wil doen, moet je maar een nieuw topic openen. Of de update onder het origineel achter een link zetten.

                          Nu slaan 9 van de 10 comments op niets meer omdat het oorspronkelijke beeld wég is. Beetje onrespectvol, niet?
                          Helemaal mee eens
                          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                          www.cromagnonman.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Jong koppel in bed

                            ik zou het ook niet direct doen, maar om het nu sebiet "onrespectvol" te noemen , het zijn nog niet allemaal doorwinterde BD'ers

                            gewoon nieuw topic of linkje plaatsen dus.

                            eerste vond ik beter, was een sterke blik van het vrouwelijk model
                            Last edited by Greyhorse; 12 mei 2010, 20:27.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Jong koppel in bed

                              Fraaie plaat, maar de vrouw verstopt haar borsten te onnatuurlijk. Had beter geweest dat haar handen er losjes oplagen of een arm erover heen gelegd in ontspannen sfeer, dit doet voor mij eerder wat denken aan schaamtelijk verstoppen ipv bedekken, snap je?

                              Voor de rest is dit wel een lekker plaatje


                              grtz
                              Glenn
                              Mijn site...
                              vandaelefotografie.be
                              * BD0916BE *

                              Comment

                              Working...
                              X