Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wow, wat een wijsheid en eigenzinnigheid straalt dit meisje uit
De belichting is mooi...ze doet me zo denken aan een porseleinen pop, maar dan met guitige brutalere oogjes
Haren zitten niet netjes....sja...het is een kind. Lekker laten wapperen en springen die haren.
Knappe foto!! Een bepaalde soort van "slordigheid" moet er in zitten vind ik.
Mocht het haar echt mooi liggen dan had ik de foto veel minder leuk gevonden.
Maar dat is smaak en over smaak ... .
Het lijkt alsof er redelijk wat ruis op de foto zat en dat je daarna veel verscherping hebt toegevoegd, waardoor de losse haartjes links er eigenaardig gaan uitzien en er een (wat mij betreft) vieze korrel in het geheel van de foto zit.
reacties op de foto's gelden toch nooit volgens u. Wat een dikke nek.
Wel, ik ga deze reactie toch trachten toe te passen op de foto, zie je Simon...
Een dikke nek bij het model?....is wel mogelijk, maar het meisje is nog heel jong, en ik denk wel dat de "elégance" van een slankere en fijnere nek er nog gaat uitgroeien hoor...
Comment