Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna... 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bijna... 2

Jongens, ONTZETTEND VEEL DANK!!!!

Bedankt voor prachtige reacties! En ook voor de meer kritische opmerkingen (zonder de laatste was het niveau van de foto's zeker niet zo als deze!)

De golfjes - dat is in de eerste 'bijna' uitgelegd, die zijn (helaas) erin geshop, de ventilator blaast onvoldoende om ze te verkrijgen, maar ik zal het zeker nog in de toekomst proberen!

En met de nabewerking- dit model wilt meer glamour - en ondanks de handen , is zij hier erg content over. En ik dus ook!

Veel veel veel veel dank!!!!!!

Comment

Ook hier dikke proficiat met de HOF!

Ik had de eerste foto gezien en vond die al zeer mooi. Deze is idd mooier. De rode vingers storen mij zeker niet, maar tja ik vind zwanger dan ook altijd mooi, met alles wat erbij hoort
      onderweg...
      Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DonnaVicky Bekijk bericht
        Ook hier dikke proficiat met de HOF!

Ik had de eerste foto gezien en vond die al zeer mooi. Deze is idd mooier. De rode vingers storen mij zeker niet, maar tja ik vind zwanger dan ook altijd mooi, met alles wat erbij hoort
        Ontzetted bedankt!!!

Comment

een welverdiende bekroning
          proficiat
          groetjes
          ronny
          gewoon een canonneke

Comment

Een "marinafoto" in de HOF? Waar gaat de wereld naartoe...?!
            Wel proficiat, en mooi dat je er nog meer van straalt dan de zwangere zelf

In deze is de ruimte onmiddellijk rond haar veel beter en stoort me niet direct meer.

Alles linksboven komt helaas alweer als heel vuil over. Zelfs vlekken *in* vlekken

Is dat niet gewoon een vignet dat je handmatig inschildert? Dat kan toch met een paar propere wijde strokes? Mss zat eea ervoor al erin, dat kan ook.

De rand is vreemd genoeg lichter dan de "vlek" erin, en daarin zit dan weer een terug lichtere vlek (oa).

Persoonlijk zou ik ook veel subtieler vigneteren. Zodra het opvalt is het zo'n typisch "iedereen doet het"-effect waar je later (eens je dat ook zo aanvoelt) soms spijt van kan krijgen. Daar zijn zeker veel smaakvolle uitzonderingen op toe te laten. Maw: alles kan als je het maar goed doet
            Dit zou ik echter graag als vb v/e slechte manuele vigettering durven archiveren!

Als hiermee echt niemand akkoord is, dan kan het zijn dat mijn monitor te weinig waarden kan tonen en ik daardoor posterisatie zie, maar dat laatste lijkt mij toch eerder niet. Hij is wel gecalibreerd en ook proper (want de vlekken scrollen mee )
            Last edited by Strobokop; 5 mei 2010, 12:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
              Jongens, ONTZETTEND VEEL DANK!!!!

Bedankt voor prachtige reacties! En ook voor de meer kritische opmerkingen (zonder de laatste was het niveau van de foto's zeker niet zo als deze!)

De golfjes - dat is in de eerste 'bijna' uitgelegd, die zijn (helaas) erin geshop, de ventilator blaast onvoldoende om ze te verkrijgen, maar ik zal het zeker nog in de toekomst proberen!

En met de nabewerking- dit model wilt meer glamour - en ondanks de handen , is zij hier erg content over. En ik dus ook!

Veel veel veel veel dank!!!!!!

Proficiat Marina met je zeer verdiende HoF plaats,

Jeannot "Back in Town

Comment

Ha-ha! Ja, met mijn naam in HOF!
                Kon niet eerder een reactie geven - i-net had kuren...
                Maar ik heb hier geen vignet handmatig of anders ingeschilderd, het licht was zo neergezet. Enige is dat de schaduw van het model (direct achter haar) is weggepoetst - in de hoeken heb ik het gewoon gelaten zoals het was. (ook die opgelichte rand! deze is waarschijnlijk van het raam afkomstig.)
                Maar ik geef het je wel toe - je hebt gelijk! En ik zal de achtergrond wat mooier glad poetsen! Dank je voor de opmerking!

Oorspronkelijk geplaatst door Strobokop Bekijk bericht
                Een "marinafoto" in de HOF? Waar gaat de wereld naartoe...?!
                Wel proficiat, en mooi dat je er nog meer van straalt dan de zwangere zelf

In deze is de ruimte onmiddellijk rond haar veel beter en stoort me niet direct meer.

Alles linksboven komt helaas alweer als heel vuil over. Zelfs vlekken *in* vlekken

Is dat niet gewoon een vignet dat je handmatig inschildert? Dat kan toch met een paar propere wijde strokes? Mss zat eea ervoor al erin, dat kan ook.

De rand is vreemd genoeg lichter dan de "vlek" erin, en daarin zit dan weer een terug lichtere vlek (oa).

Persoonlijk zou ik ook veel subtieler vigneteren. Zodra het opvalt is het zo'n typisch "iedereen doet het"-effect waar je later (eens je dat ook zo aanvoelt) soms spijt van kan krijgen. Daar zijn zeker veel smaakvolle uitzonderingen op toe te laten. Maw: alles kan als je het maar goed doet
                Dit zou ik echter graag als vb v/e slechte manuele vigettering durven archiveren!

Als hiermee echt niemand akkoord is, dan kan het zijn dat mijn monitor te weinig waarden kan tonen en ik daardoor posterisatie zie, maar dat laatste lijkt mij toch eerder niet. Hij is wel gecalibreerd en ook proper (want de vlekken scrollen mee )

Comment

Proficiat.
                  Zeer verdiend.
                  Ongetwijfeld zal je model trots zijn op zo'n mooie herinnering aan haar zwangerschap.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Working...
                  X