Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
30 kijkers en geen mening...
dan bij deze de mijne: 'zacht?"- ja, vind ik wel.
Maar verder is het moeilijk kijken. Rechts is zodanig gekropt dat de handen en armen van alle kanten afgesneden zijn - vind ik zonde.
en bij beide gevallen zijn de lichtvlekken meer een stoorfactor dan dat ze echt iets toevoegen (het oogt vlekkerig).
Over het algemeen vind ik het wel wat hebben, alleen het is niet af.
IMHO!!!
zacht ja, mooi ja, maar zoals voordien gezegd lijkt de mist eerder plekken te veroorzaken, weet niet echt of dit een meerwaarde is aan je zachte foto.
belichting vind ik zeker oké en met de crop heb ik geen probleem, zet zelf ook graag de schaar erin
groetjes
ronny
Thanks voor de comments. Vlekken : foto is door een raam geschoten, dat verzacht het beeld maar geeft ook reflecties. Ik vond het wel iets hebben, maar ik versta best dat niet iedereen dat zal vinden
Wat betreft pose, modelkeuze en styling past het perfect bij de titel.
Ik twijfel een beetje over de volgorde links en rechts, misschien omdraaien zodat het zware vlak van de arm aan de buitenkant van het kader komt.
Het vlekkerig effect van door een raam te fotograferen stoort gedeeltelijk maar voegt ook toe, het is dus eigenlijk iets te nadrukkleijk aanwezig. Tevens heb ik de indruk dat de 2 beelden niet helemaal in dezelfde kleurtemperatuur zitten.
Comment