Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wel Patrick, hier geef ik je heel wat positieve punten.
Het geheel straalt de nodige actie uit die het onderwerp ondersteunt.
Er is beslist heel wat moeite bij betrokken geweest om de verlichting op zowel achtergrond als model goed uit te voeren en de reflecties (meestal negatief werkend) hebben hier een positieve invloed bij het uitbeelden van de kledij.
Respect ook voor het model dat die moeilijke pose moet volhouden en ook aan de fotograaf voor het kiezen van het ideale afdrukmoment.
Wel Patrick, hier geef ik je heel wat positieve punten.
Het geheel straalt de nodige actie uit die het onderwerp ondersteunt.
Er is beslist heel wat moeite bij betrokken geweest om de verlichting op zowel achtergrond als model goed uit te voeren en de reflecties (meestal negatief werkend) hebben hier een positieve invloed bij het uitbeelden van de kledij.
Respect ook voor het model dat die moeilijke pose moet volhouden en ook aan de fotograaf voor het kiezen van het ideale afdrukmoment.
Henri
technisch gezien kan ik er zeker en vast niet aan typen momenteel
Knappe foto, technisch niet makkelijk maar zeer goed uitgevoerd.
Wat betreft de reflecties, die ondersteunen zeker en vast, waar je bij gewone stoffen juist schaduw nodig hebt om te modelleren dien je dat bij glanzende materialen zoals hier nog uit te breiden met die lichtreflecties. De pose en houding maken het opstellen van je verlichting er niet eenvoudiger op. Proficiat
Idd, met latex zijn de reflecties alles. Alleen die maken duidelijk dat het glanzend materiaal is. 't Is een beetje zoals met chroom. Je ziet maar dat het chroom is door de reflecties van de omgeving, en het moet net als latex mooi opgeblonken zijn. Dus met latex: grote softboxen gebruiken en veel glijmiddel (voor de glans).
Comment