Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady in Red

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lady in Red

Kleurtjes !

Re: Lady in Red

leuke fleurige opname.
    de kleur staat haar goed,
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel goed gedaan ... pracht van een model kleurrijk gevat!
      "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Als het goed is dan zeg ik het ook, dit is veel beter dan wat je hier gisteren liet zien
        't is misschien niet echt mijn smaak, maar ja die verschillen en maar goed ook, maar 't is een van je betere.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Awacs, waarom een achtergrond met onkruid? Ik ga akkoord dat de aandacht naar het model in kwestie moet gaan, maar als ik dan even langer kijk en zie zo'n vieze (en uiterst onoriginele) achtergrond doet dit voor mij persoonlijk wel afbreuk.

De klassieke pose is mijn ook totaal niet mijn smaak maar is wel keurig uitgevoerd.
          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
            Awacs, waarom een achtergrond met onkruid? Ik ga akkoord dat de aandacht naar het model in kwestie moet gaan, maar als ik dan even langer kijk en zie zo'n vieze (en uiterst onoriginele) achtergrond doet dit voor mij persoonlijk wel afbreuk.

De klassieke pose is mijn ook totaal niet mijn smaak maar is wel keurig uitgevoerd.
            De achtergrond is totaal onscherp,hoe kan je dan spreken over vies onkruid etc. Dikke bul****t,mijn inziens !

Comment

Awacs, je hoeft dat niet zo persoonlijk op te vatten..

Was het onkruid of niet? Die impressie wordt voor mij in ieder geval geschept..
              Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Ik vind het een mooie...vind hem zelf een stuk beter als je andere (minder "geposeerd" zeg maar....)

Achtergrond is niets mis mee volgens mij, zie iets van een vijver...bomen...en groen...enige onkruid dat ik zie is een paardebloem...die zou eventueel wel wegkunnen, maar stoort me niet.

Is deze wind natuurlijk?
                Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Ik vind de dame haar houding wel mooi.
                  Maar vind haar rode jurk te fel afsteken tegen de groene achtergrond, lijkt me niet goed samen te gaan.
                  De glimlach doet ook niet naturel aan.
                  Een amateur maakt zich druk om scherpte
                  een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                  een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Working...
                  X