Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura in High Key

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laura in High Key

Laura tijdens de laatste PhotoVaganza

Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Re: Laura in High Key

ik ken niet veel van high key en dit is zeker geen slechte foto maar ik heb een vermoeden dat de achtergrond niet wit genoeg is voor high key.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

Leuk en zacht portret. Ik had mss nog een klein beetje gecropped vanaf links boven.

@PDH65: Volgens mij is dat een aardig HK-foto. De "definitie" vertelt immers dat de meeste informatie van de foto zich in de hooglichten dient te bevinden. En dat is bij deze wel. Achtergrond witter had het mss nog wel beter gemaakt, maar je mag dit volgens mij toch wel HK noemen, hoor.
      . fashion & artist photography
      . www.kurtvandeweerdt.be
      . twitter . facebook . flickr

Comment

Regel 1 van het BD-forum: gebruik *nooit* de termen high key of low key, want er ontstaat geheid een discussie over het feit of de foto dat nu wel of niet is.

Mooie foto, maar heb een beetje last met de crop onderaan. Meer ? Minder ? Kweenie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
          Mooie foto, maar heb een beetje last met de crop onderaan. Meer ? Minder ? Kweenie...
          't is een schoontje natuurlijk (foto en model) Ik twijfel ook een beetje over compo : camera ietsje laten zakken ???
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

Comment

standpunt camera is goed, plaatje ook goed
            denk zonder rand kader erom heen , beter

jeannot

Comment

Ik ben ook niet echt fan van de kader maar de foto is top Leuke pose van Laura!

Comment

Working...
              X