Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is wel goed, maar ja.. Jeannot, we verwachten wel spectaculaire dingen eh van jou. Moest ik al je andere niet gezien hebben ik vond het heel geslaagd. Maar met al je vorige plaatjes in gedachten vind ik deze 'maar' gewoontjes (al doe ik het je niet na, denk ik )
Is wel goed, maar ja.. Jeannot, we verwachten wel spectaculaire dingen eh van jou. Moest ik al je andere niet gezien hebben ik vond het heel geslaagd. Maar met al je vorige plaatjes in gedachten vind ik deze 'maar' gewoontjes (al doe ik het je niet na, denk ik )
Beste Jeannot,
Je hebt hier de laatste tijd prachtige beelden neergezet.
Dingen die creatief waren, waar iets van meerwaarde in gestoken was.
Als ik dan dit zie, dan zou ik hier bijna hetzelfde moeten schrijven als wat ik gisteren bij iemand ander 's foto schreef. Neen, dit is een beetje zot doen en het dan gewoon rechtoe rechtaan op de foto zetten zonder meerwaarde. Dus neen, dit is niet goed genoeg.
ik probeer hier een beetje de stroom te volgen
Zorg er voor dat dat meegaan met de stroom je niet verplicht om foto's te plaatsen waardoor je dan dit mindere werk laat zien.
In de zin van: de rest van de foto's is hier gewoontjes? hmmm.
Het stijgt toch niet in je bol mag ik hopen? Want ik ben nog steeds geen fan van je in elkaar gezette scenes. geef mij je kinderfoto's maar.....die zijn puur en prachtig. Maar dat is natuurlijk smaak.
In de zin van: de rest van de foto's is hier gewoontjes? hmmm.
Het stijgt toch niet in je bol mag ik hopen? Want ik ben nog steeds geen fan van je in elkaar gezette scenes. geef mij je kinderfoto's maar.....die zijn puur en prachtig. Maar dat is natuurlijk smaak.
interpretatie wordt hier volledig uit zijn context getrokken Monica, ik kijk hier erg op naar sommige fotografen,met de stroom mee, wil zeggen, dat ik probeer zo goed mogelijk te volgen om aan de voorwaarde te voldoen,ik zag ook in je andere draadje met het paard, dat je aanhaalt "met een gans team, een scene opbouwen, vsaigistes
kappers etc, wil ik dit nog even meegeven, deze doen dat belangeloos ,ja gratis
niet te geloven hé.
Ik hoef ook helemaal geen fans, ik probeer gewoon te doen wat ik en ons Team leuk vinden, we komen om de week samen, om te bespreken wat we in elkaar zouden kunnen boksen,en dat wordt dan ook niet altijd op BD of elders gepost, soms doen we gewoon waar we zin in hebben,dat je de kinderfoto's goed vind, kan ik enkel aannemen als een compliment, want jij bent voor mij daar een expert in,
en dat meen ik ook, want ik haal hier in een ander draadje aan van mezelf dat dit niet echt makkelijk is, en mijne hoed ervoor af doe.
maar goed, nu is het tijd om bijna op verlof te vertrekken
deze foto was mss een foute keuze van mij, maar ik kan hem moeilijk verwijderen hé
alé tot later iedereen,
en ik zal proberen om mooie plaatjes mee te brengen
Jeanot, ik heb altijd heel veel respect gehad voor je fotografiekunsten. Sja, dat sommige foto's van je de laatste tijd mij niet liggen....dat is een kwestie van smaak. Ik kan me alle foto's van je herinneren....dat zegt genoeg Vooral je buitenfoto's met gouden reflector vorige zomer vond ik prachtig. Zo ook de belichting van dat schattige meiske.
Misschien is mijn kritiek niet altijd even eerlijk geweest, of niet goed overgekomen, mijn ecxuus daarvoor. Ik schrijf echt vanuit mijn hart en ben er zeker niet op uit om iemand af te branden.
Kinderfotografie...sja, mij ligt het omdat ik erg veel lol heb met kids en ik erg van spontane fotografie hou. Ik daarin tegen kan een model niet fatsoenlijk aansturen en laat ze hopeloze poses aannemen Dat is ook een vak apart hoor, die maar weinigen goed beheersen.
Anyways...zoek niet teveel achter mijn berichten, er is geen sprake van rancune...eerder van het hart op de tong hebben.
Fijne vakantie!
Comment