Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eens leuk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nog eens leuk

Een mooie
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Dat is weer een hele mooie. Leuke styling, achtergrond en pose. Die hand vind ik niet storend. Kinderen zijn gewoon lekker eigenwijs.

Nog een photoshop tip. Youtube is ook erg handig om te leren.

Comment

Kinderfotografie is voor mij ook een beetje mijn dada dus hier mijn bescheiden mening.Ik ben geen modekenner maar vind de styling uitermate geslaagd in dit beeld. Het handje was voor mij niet storend in het originele beeld hoor,maar wel een knappe bewerking van Madmax. Denk erover om ook eens een ws bij Fotofolio te volgen,hij is toch de meester in deze tak van fotografie.
        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Out_Of_Focus Bekijk bericht
          Kinderfotografie is voor mij ook een beetje mijn dada dus hier mijn bescheiden mening.Ik ben geen modekenner maar vind de styling uitermate geslaagd in dit beeld. Het handje was voor mij niet storend in het originele beeld hoor,maar wel een knappe bewerking van Madmax. Denk erover om ook eens een ws bij Fotofolio te volgen,hij is toch de meester in deze tak van fotografie.
          Die workshop kanik je zeker aanraden.
          niet alleen leerzaam, maar zeeeer zeker heel erg gezellig!!

Comment

Vind het een hele mooie, kind is op weg een echt model te worden op deze manier...

het enige, en kleine, minpuntje dat ik heb is dat het zwarte sleutelgat nogal de aandacht probeert te krijgen, dat zou makkelijk weg te poetsen moeten zijn..

Greetz

Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Working...
            X