Hier nog een foto van Nicole toen ze model mocht staan bij FOTOFOLIO tijdens een workshop. Toch wel fijn dat ik mijn camera bij me had.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog eens leuk
Collapse
X
-
-
-
Re: Nog eens leuk
Idd. supercoole styling. Vlakken storen mij niet. Tegenwoordig is alles met veel kleur en tinten. No worry.
Dochter weet al goed met de cam te spelen. Nu de handjes nog en je hebt een geboren Kate MossGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Mooie foto. Contrast in de kleurvlakken kan me wel bekoren. Algemene pose (en blik) van je dochter vind ik mooi, alleen de houding van haar linkerhand vind ik wat vloekenNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtBedankt voor de leuke reacties.
Inderdaad dat handje stond net verkeerd, vond ik ook jammer....kan hem eraf shoppen??hahaha
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAlles kan
Het is haar rechter hand en dan in spiegelbeeld?
Maar hoe dan?
Hm............ik moet nog veel leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtWauw...Jhoe heb je dat gedaan?
Het is haar rechter hand en dan in spiegelbeeld?
Maar hoe dan?
Hm............ik moet nog veel leren.
Laagmasker er aan vast en terugpoetsen wat je niet wilt zien
Hier en daar wat clonen.
Maar dit was 2 seconden werk. Met een HRES plaat en heel netjes ben je daar een 15-30minuten mee zoet.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Heel mooi gedaan, die 'MadMax' variant. Knap Jörgen.
Voor jullie pros is dit misschien een kleintje, maar voor ons, de PS-noobs is dit veranderen al een huzarenstukjeNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtlol.. gewoon vierkantje om hand slepen, kopie maken, plakken, spiegelen, roteren.
Laagmasker er aan vast en terugpoetsen wat je niet wilt zien
Hier en daar wat clonen.
Maar dit was 2 seconden werk. Met een HRES plaat en heel netjes ben je daar een 15-30minuten mee zoet.
Comment
-
Heel erg leuk!!!!
Knap wat je gedaan hebt met het handje, ik zou het niet gezien hebben.
P.S. Mijn dochter staat hier langs me en vraagt van waar de schoenen komen?
P.S.S. En het vestje?onderweg...
Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DonnaVicky Bekijk berichtHeel erg leuk!!!!
Knap wat je gedaan hebt met het handje, ik zou het niet gezien hebben.
P.S. Mijn dochter staat hier langs me en vraagt van waar de schoenen komen?
P.S.S. En het vestje?
En het vestje is van zomercollectie van nu van GYMP.
Zijn heerlijke vestjes...we hebben er 3 in 3 verschillende kleuren.
Hele fijne dunne soepele stof.
Comment
-
Wat een knappe meid!
Ik vond de andere 'leuk' veel leuker.
Ik vind deze foto nogal druk, mede door de achtergrond. Er staat ietsje te veel op de foto naar mijn insziens. Er ontbreekt een harmonieus samenspel, een beetje jammer.
Maar dat ze harten gaat breken, daar twijfel ik niet aan!
Comment
Comment