Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ingetogen [NSFW - nu ja...]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ingetogen [NSFW - nu ja...]

Weet niet of dit NSFW is, maar in deze tijden van niewe moraal...

Re: Ingetogen [NSFW - nu ja...]

ik zou graag wat meer contrast hebben, maar voor de rest niets op aan te merken, zeer mooie foto.

Comment

niet lekker scherp over het geheel en de pose niet zo flatteus voor het model.
      OK, dames zijn meestal breder vanonder maar op deze manier vastgelegd, wordt er wel extra aandacht aan besteed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

voor mij past het softe, de kleine onscherpte hier wel
        maar wat meer contrast zou inderdaad niet slecht zijn denk ik...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Het softe is bewust toegevoegd omdat ik vind dat het bij de pose past. Ik vermoed dat meer contrast het zachte karakter dan weer weghaalt ?

Eigenaardig dat nog niemand gevallen is over de wat gewrongen arm... die had beter langs de buitenkant van haar knie gelegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
            Het softe is bewust toegevoegd omdat ik vind dat het bij de pose past. Ik vermoed dat meer contrast het zachte karakter dan weer weghaalt ?

Eigenaardig dat nog niemand gevallen is over de wat gewrongen arm... die had beter langs de buitenkant van haar knie gelegen.
            overstrekken van armen is idd niet altijd mooi in de modellenfotografie, maar het is wel iets typisch vrouwelijks. En hier is het puur, dus vind het prima zo.
            Zou zelf ook wat meer scherpte zien. Ik zie al niet zo goed en dan wordt het al snel wazig voor mijn ogen.
            Breed van onder vind ik ook wel meevallen. Het model is mooi in verhouding vind ik.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Ik volg Jorgen...arm vind ik niet storend en de verhoudingen van het model zijn mooi zo
              Mooi soft...ik mis de scherpte niet zo.

Comment

Niets meer aan doen mooi pose mooi mooi soft prachtige model en deze vormen vindt ik wel oké

Comment

Vind het een mooie pose. Rondingen storen niet omdat het natuurlijk is.
                  Misschien iets meer contrast, maar vind het softe eigenlijk wel goed.
                  Grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
                    Ik ging juist zeggen "Er wringt vanalles, maar toch mooie foto om heel lang naar te kijken!"

Voorbeeldig weinig aan oververscherpt en schijnbaar wat selectief contrast op het hoofd?

Deze foto is de en mag van mij nu eens den HOF in, omdat hij zo mooi is ondanks "de mankementjes." (het gewring past tenslotte ook wel bij de emotie)

Comment

Dank voor de feedback - blij dat de foto in de smaak valt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewim1 Bekijk bericht
                        Vind het een mooie pose. Rondingen storen niet omdat het natuurlijk is.
                        Misschien iets meer contrast, maar vind het softe eigenlijk wel goed.
                        Grtjs
                        Tja, wat moet ik zeggen...ik vind em mooi!

Comment

Working...