Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
niet lekker scherp over het geheel en de pose niet zo flatteus voor het model.
OK, dames zijn meestal breder vanonder maar op deze manier vastgelegd, wordt er wel extra aandacht aan besteed.
grt,bouk.
Het softe is bewust toegevoegd omdat ik vind dat het bij de pose past. Ik vermoed dat meer contrast het zachte karakter dan weer weghaalt ?
Eigenaardig dat nog niemand gevallen is over de wat gewrongen arm... die had beter langs de buitenkant van haar knie gelegen.
overstrekken van armen is idd niet altijd mooi in de modellenfotografie, maar het is wel iets typisch vrouwelijks. En hier is het puur, dus vind het prima zo.
Zou zelf ook wat meer scherpte zien. Ik zie al niet zo goed en dan wordt het al snel wazig voor mijn ogen.
Breed van onder vind ik ook wel meevallen. Het model is mooi in verhouding vind ik.
Comment