Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Glenn maakt er een kleur van die ik meer zie hier op BD. Bij volwassen modellen prima hoor, hoewel ik het niet vlug zal toepassen (laatst ontdekt hoe... afbeelding > aanpassen > levendigheid).
Maar bij deze foto vind ik het echt niet kunnen.
Henk
Glenn maakt er een kleur van die ik meer zie hier op BD. Bij volwassen modellen prima hoor, hoewel ik het niet vlug zal toepassen (laatst ontdekt hoe... afbeelding > aanpassen > levendigheid).
Maar bij deze foto vind ik het echt niet kunnen.
Henk
Hai Henk, bedankt voor je uitleg, ik ga ook eens proberen.
Verdorie, geen fotos te zien. Moeilijk om commentaar te geven. Mogelijks problemen bij de host - 'k kom straks nog eens terug
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Zonder fignetering graag. Plaat is mooi zoals ie is. Hoort bij haar. Enige wat je zou kunnen doen is de licht vlek boven weghalen, die trekt beetje aandacht, maar voor de rest prima.
Prachtmeid trouwens. Moet je meer mee aan de gang!!
Zonder fignetering graag. Plaat is mooi zoals ie is. Hoort bij haar. Enige wat je zou kunnen doen is de licht vlek boven weghalen, die trekt beetje aandacht, maar voor de rest prima.
Prachtmeid trouwens. Moet je meer mee aan de gang!!
Dank je Jorgen.
Ik zal er nog eens eentje plaatsen van haar vandaag.
Die heb ik ook gemaakt toen we bij fotofolio waren.
Ik had de mazzel dat ze model mocht staan, en ik dus ook stiekem tussendoor ff iets kon schieten.
De styling doe ik overigens allemaal zelf.
Mooie foto van een mooi modelleke.
Vind ik ze beiden wel mooi, maar de originele wel beter
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mss eens denken aan fashionstylist? Is veel vraag naar.
Hihi...ben ik al eens voor gevraagd door een groot bedrijf nadat ze mijn naam in een magazine hadden zien staan als styliste ( de eigenlijke styliste kon niet), maar dit durfde ik niet aan omdat ik er geen diploma's voor heb.Ik heb inmiddels meerdere stylingen gedaan ( voornamelijk haren, maar ben ook geen kapster) met publicaties...ben er wel trots op eigenlijk
Leuke foto, mooooi meisje en ik heb wat voorkeur met de vignetering.
Maar moontje, sjees....wat brul je toch hard als je niet genoeg replies krijgt.
Check mijn foto's eens....daar komt ook wel eens weinig respons op. Het zij zo, niet iets om van wakker te liggen.
Get over it.
Leuke foto, mooooi meisje en ik heb wat voorkeur met de vignetering.
Maar moontje, sjees....wat brul je toch hard als je niet genoeg replies krijgt.
Check mijn foto's eens....daar komt ook wel eens weinig respons op. Het zij zo, niet iets om van wakker te liggen.
Get over it.
Ben ik niet met je eens Monica...sorry
Maar bedankt voor je compliment
Comment