Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Real fashion... kan het niet beter verwoorden.
Topplaat. Topfotografie. Topstyling (ook de muren) Visagie is ook mega.
Een van de mooiste platen die ik in lange tijd hier, en op andere fora heb gezien in dit genre.
linkerdeel van de achtergrond erg goed gekozen, maar rechts verknoeit alles met die te grote gekleurde vlakken... zonde.
Dat vind ik nu ook
Passende look en kleding van het model
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Een van de mooiste platen die ik in lange tijd hier, en op andere fora heb gezien in dit genre.
kan ni anders dan dit volgen
schitterende plaat, en wat betreft de achtergrond vind ik dat die juist zo het nodige contrast en variatie brengt t.o.v. de andere zijde
groetjes
ronny
Lijk gewoonlijk weer een plaat die AF is, al sprong mij wel direct bij het eerste zicht die witte plek op aan haar linker arm ter hoogte van haar elleboog.
Maar lijk ik al zei weer een top plaat en de visa vind ik ook wel eeel knap gedaan!!!
Comment