Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ok slechte dromen .... wel prachtige foto
Zo'n aflopend druppeltje ketchup in de hoek van de mond en dan kon ik een week niet slapen LOL
Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
Nu nog de kennis en het vakmanschap
Je zet bangelijke reeksen neer, Hof leveranciers kiezen (wat mij betreft) niet altijd de beste. Deze steekt er in deze reeks (wederom wat mij betreft) ver boven uit : geweldig
Heerlijk creepy !!! Vindt ze deze zelf goed (ik hoop van wel) ?
Knal derop Jeannot.
Je tart mijn verbeelding door een lieflijk klein meisje te laten over komen als een soort exorcisme heks die je maar beter vlug haar zin geeft of dat je anders een streep verdoemis op je lijf krijgt..
Akelig mooi en super super super.
Knap maat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik niet, dat zorgt juist voor het bizarre, de tegenstelling in dit plaatje.
Heel mooi, Jeannot. Heeft Shelly haar eerste communiekleertjes aan?
Groetjes,
Jolien
Hallo Jolleke, ja deze had ze aan , en is zo een gemakkelijk meisje, ze speelt met de lens als ze groter is, hoop ik haar terug voor de lens te krijgen
@ Gakrid , ja ze was heel blij erbij en haar ouders ook uiteraard
heb dan ook de toestemming gevraagd om deze te plaatsen, wat geen enkel probleem was, doe ik trouwens altijd
Comment