Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi kleurenpallet, aangenaam kijken, maar voor mij persoonlijk iets wat teveel PS beweging in de molekes
de belichting vind ik wel lekker zo
nice job
Mvg
Ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
mooi kleurenpallet, aangenaam kijken, maar voor mij persoonlijk iets wat teveel PS beweging in de molekes
de belichting vind ik wel lekker zo
nice job
Mvg
Ronny
Als er geen wind is, moet ik er maken hé Ronny
de volgende hiervan is geen ps beloofd hahhahaa
Mooie kleuren en licht zeg! Grote gouden reflector? Gaaf
Als ik een puntje van kritiek mag geven...
Het meisje is een snoepje...maar ik vind de foto TE geposeerd (onzeker verlegen mondje). Had haar 1 molentje gegeven en haar er wat mee laten spelen, van mij part mee laten rennen over het veldje. Dat levert naar mijn mening de mooiste kinderplaatjes op, als je de juiste momenten er uit plukt.
De 2 molentjes halen de compo uit balans (voor mijn gevoel dan he) en het de verhoudingen van de uitsnijding werken daar ook wat aan mee.
Just my feeling.
Mooie kleuren en licht zeg! Grote gouden reflector? Gaaf
Als ik een puntje van kritiek mag geven...
Het meisje is een snoepje...maar ik vind de foto TE geposeerd (onzeker verlegen mondje). Had haar 1 molentje gegeven en haar er wat mee laten spelen, van mij part mee laten rennen over het veldje. Dat levert naar mijn mening de mooiste kinderplaatjes op, als je de juiste momenten er uit plukt.
De 2 molentjes halen de compo uit balans (voor mijn gevoel dan he) en het de verhoudingen van de uitsnijding werken daar ook wat aan mee.
Just my feeling.
je hebt hier een punt Monica, licht idd een gouden reflector
2de punt heb je hier ook wat betreft " te geposeerd" is dan ook haar eerste keer, en een vreemde en "rare" meneer normaal dat ze gespannen was, maar na een tijdje kwam ze wat losser, daarom dat ik hier eerder in een draadje aanhaalde
dat ik veel respect heb voor u en andere die zo met kinderen werken, is mooi
maar zeker niet simpel
Comment