Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blond


    [MOD]Sorry hoor, maar je mag hier maar één foto plaatsen ... showcase remember ?
    ik heb de 'coaching' dan maar achter een link gezet, veronderstel dat je de uiteindelijke foto toch het belangrijkste vindt ?]/MOD]
    Last edited by LamboCars; 24 april 2010, 19:44. Reden: Slechts één foto toegelaten in showcase !
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Blond

    Ik zou de bovenste verwijderen, 2de mooi

    jeannot

    Comment


    • #3
      Re: Blond

      2e is inderdaad een mooie foto....lekker heldere kleuren en mooi scherp. Mooie dame ook!
      Het enige waar ik wat aan twijfel is de compo en de verhoudingen van het formaat foto. Volgens mij komt het model daardoor wat breder over dan ze in werkelijkheid is.

      Comment


      • #4
        Re: Blond

        slechte visagie hoor.
        ga voor de tweede, maar je zit in Showcase!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Blond

          waar ik me hier aan 'stoor' (of naar blijf kijken) is die schaduw onder haar neus. Die loopt niet door en vormt een omgekeerd snorretje. Is deze opgelicht in PS? of met refl.schermen aan de onderkant?
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Blond

            Nu dat je het zegt, ik zie ook het snorretje. Is niet opgelicht en komt waarschijnlijk door het reflectiescherm dat onder het model stond. Dit zal een schaduw zijn van de lippen.

            De foto hierbij laat het reflectiescherm zien en de setup.



            Groet Flash
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Blond

              mooi model, maar hier wat breed afgebeeld. Volgens mij was het beter als ze wat meer in profiel zou staan..
              No rules. Great shots.
              -
              Online

              Comment


              • #8
                Re: Blond

                Denk dat uwe "boom" wat hoog staat en wat te recht op haar...en dat u twee zijlichten misschien op dezelfde kracht ingesteld staan...?

                Grtz, D.

                Comment


                • #9
                  Re: Blond

                  dit noemen ze clam shell. Mooie beauty belichting. Maar vereist idd wat finetuning. Boom staat hier idd iets te hoog en naar rechts. (of model knikt net haar hoofd naar beneden op moment van afdruk)
                  De bedoeling van deze opstelling is dat je ook symmetrisch licht krijgt (dus recht van boven)

                  (Ik zou de achterlichten nog verder naar achter zetten of weglaten. Maar dat is een persoonlijk iets. Dat moet ieder voor zich weten natuurlijk)
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment

                  Working...
                  X