Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie foto, lekkere belichting.
Het enige wat ik persoonlijk iets minder vind is de vorm van de borsten in de BH...borsten worden in deze houding platter en de vullen de BH niet meer.
Hoe dan ook....ik doe het je niet na, knap!
Mooie foto, lekkere belichting.
Het enige wat ik persoonlijk iets minder vind is de vorm van de borsten in de BH...borsten worden in deze houding platter en de vullen de BH niet meer.
Hoe dan ook....ik doe het je niet na, knap!
en zo kan je over die slip ook opmerkingen maken. Hangt niet alleen van de pose, maar ook van het model en van de lingerie zelf af. Ik ben zo niet voor deze poses maar ik vind het wel mooi, en als ik opmerking zou mogen maken, zou ik het over de schaduw op de linkerhelft van het gezicht hebben, niet over de borsten.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
LOL Ik wist dat iemand daarmee zou komen. Invullen met reflector etc...maar ik vind het eigenlijk wel mooi zo. De belichting.
De slip... dat is toch anders hoor. Als je plat ligt, dan ligt je BH op je borst ipv dat de borst in de BH zit.
is dat niet wat leeftijdafhankelijk?
vind het een mooi plaatje, maar waarom zo'n houding?
grt,bouk.
Comment