Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit gaat al een heel andere richting uit als je voorgaande foto's tegen die oudbollige geschilderde achtergrond.
Dit gaat de richting uit van iets wat momenteel heel in is, "street fashion", ook niet nieuw maar wel hot op het moment.
Kijk even naar deze namen en je ziet dat het het allemaal niet zo ingewikkeld moet. De vier hieronder zijn op een heel actuele mannier met fotografie bezig.
En hun boeken verkopen blijkbaar nog goed ook.
Ik zou zelf een iets andere omgeving hebben gekozen. Door rommelig straatbeeld krijg je snel een snapshotgevoel. (niet dat daar iets mis mee is, maar ik hou meer van de highfashionplaten ipv streetfashion)
Ik vind het wel leuk met die achtergrond
Simpel, niet te gek en dan zo'n lieve smile
Het enige wat me wat tegenvalt is de donkere plek (auto) rechts. Trekt beetje de aandacht.
Comment