L.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spring is in the air
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Spring is in the air
Mooie kleuren, leuke compo.
Een minpuntje, de plaat is scherp behalve op de voet. Die heeft last van bewegingsonscherpte. Deze plaat vraagt naar een totaal scherpte, het vervriezen van het moment.
P.S Leuke naam heb je met een onderschrift in het frans..
Groet FlashEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
-
Ik vind de beweging toch al heel goed bevroren zo ... een heel aangename & mooie foto om te bekijken : + passende titelThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Een minpuntje, de plaat is scherp behalve op de voet.
(zeker met de gebruikte middellen !) voor mij dus geen minpuntje,...integendeel
Grtz, D.
Comment
-
voor mij mag die bewegingsonscherpte ook, zeker weten. Het is een object dat in beweging is en dat zie je zo terug. In de tak van concertfotografie en dan zeker bij drummers (hun sticks) hoort dit zelfs zo !
Verder vind ik de positie in de compo zeker ook meer dan geslaagdEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Leuk idee, goed uitgevoerd.
Zeer geslaagd standpunt en dito compo.
Voor mij een zeer goed resultaat
Mvg. Peter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtMooie kleuren, leuke compo.
Een minpuntje, de plaat is scherp behalve op de voet. Die heeft last van bewegingsonscherpte. Deze plaat vraagt naar een totaal scherpte, het vervriezen van het moment.
P.S Leuke naam heb je met een onderschrift in het frans..
Groet FlashGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
pracht plaat. Compo, kleuren, idee en uitwerking zijn prima voor elkaar.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Mooi & leuk... Balans in belichting ook heel goed
Onscherpte is beweging en dat geeft net de dynamiek die hier nodig is.
Mss nog een flitske iets meer links van haar zou het zwart in de hand iets kunnen temperen, maar dat is een klein detailGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Deze plaat is ongelooflijk prachtig.
Qua techniek perfect, misschien ietsje beter indien we een tikkeltje meer gezicht zouden zien, ...
Maar ik kan het echt nier beter in tegendeel...
Inzake je onderschrift gebruik ik iets gelijkaardigs... in ieder geval als antwoord indien ik tijdens een restaurant bezoek te horen krijg "of ze water dien te serveren..."Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
-
Comment