Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zeker mooi gedaan. Ook het licht in Photoshop.
Netjes!
1 klein puntje, moet je maar zien of je het daar mee eens bent.
Rechtsonder de hoek iets naar beneden trekken.
Dan valt ze niet meer van de bank af en staat die iets rechter.
Als de zichtbare lichtbron rechts boven in beeld de zon is, dan kloppen de zonnestralen die links door de bomen komen toch niet? Het vluchtpunt van de zonnestralen ligt net boven de punt van de gevel.
Ik vind het een mooi beeld, maar die zon klopt idd niet
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De VlaminckBekijk bericht
Als de zichtbare lichtbron rechts boven in beeld de zon is, dan kloppen de zonnestralen die links door de bomen komen toch niet? Het vluchtpunt van de zonnestralen ligt net boven de punt van de gevel.
Correct me if I'm wrong.
L.
alleen de stalen en de zon buiten beeld laten was beter geweest denk ik
ik denk dat de zon op de juiste plaats staat voor de stralen
alez da denk ik he
?
Voor de bovenste wel ja, maar niet voor de onderste, dat ziet een blinde van onder zijn bed.
Je kan misschien eens een latje van je zonnetje naar de onderste straaltjes leggen ?
Nee de stralen kloppen niet... en dat is spijtig ...
Ik vind het nl knap gedaan en belichting op model is goed
Toch leuke plaat als je over die straaltjes heen kijkt...
Comment