Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fingers Crossed
Collapse
X
-
-
Re: Fingers Crossed
geen 'k-style worthy' plaat...
ik ben zoveel beter van je gewend..
achtergrondje is nogal rommelig, belichting is zo 'braafjes'...
ik ben nogal fan van je 'uitspattingen' so to speak..
fuck the moral rules, en doe lekker hetgeen jij goed in bent..
niet te braaf willen zijn, gewoon lekker knallende pics laten zien!
groeten, Alex!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtgeen 'k-style worthy' plaat...
ik ben zoveel beter van je gewend..
achtergrondje is nogal rommelig, belichting is zo 'braafjes'...
ik ben nogal fan van je 'uitspattingen' so to speak..
fuck the moral rules, en doe lekker hetgeen jij goed in bent..
niet te braaf willen zijn, gewoon lekker knallende pics laten zien!
groeten, Alex!
Maar het spijt me dit te moeten zeggen Alex, het soort foto's wat jij wil zien, wordt tegenwoordig nogal geweerd hier... Ik wil ze wel posten, maar lang zullen ze waarschijnlijk niet blijven staan.
Patrick.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk berichtIk maak niet enkel "extreme" foto's hoor. Hoewel deze volgens sommigen misschien al op het randje is.
Maar het spijt me dit te moeten zeggen Alex, het soort foto's wat jij wil zien, wordt tegenwoordig nogal geweerd hier... Ik wil ze wel posten, maar lang zullen ze waarschijnlijk niet blijven staan.
Patrick.
het lijkt het vaticaan af en toe wel.. (je weetwel, die moraaljongens uit Rome, die helemaal niets misdaan hebben en alles keihard lopen te ontkennen.. )
Comment
-
Vind het wel leuk.
wegens verwijderen credits , of je verwijdert ze overal of nergens maar tis niet omdat een bepaalde stijl van foto's u niet ligt dat je tegen die persoon strenger moet optreden.
Voor twee van de verwijderde foto's van even terug was ik nog net op tijd om ze te zien en als je u reglement op de letter had toegepast dan stonden ze hier nog altijd.
Pas op met censuur het kan kan gevaarlijker zijn dan een k*t of een l*l of een stel t**t*n.
Gr**t*n
V*nC*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk berichtVind het wel leuk.
wegens verwijderen credits , of je verwijdert ze overal of nergens maar tis niet omdat een bepaalde stijl van foto's u niet ligt dat je tegen die persoon strenger moet optreden.
Voor twee van de verwijderde foto's van even terug was ik nog net op tijd om ze te zien en als je u reglement op de letter had toegepast dan stonden ze hier nog altijd.
Pas op met censuur het kan kan gevaarlijker zijn dan een k*t of een l*l of een stel t**t*n.
Gr**t*n
V*nC*
Maar goed, die "verwijderde" foto's (MasterAtWork.jpg en SayAaah_01.jpg): wie ze vindt mag voor mijn part voor zichzelf uitmaken of er mee tegen de reglementen gezondigd is of niet. Of heb ik nu al te veel gezegd?
Patrick.
Comment
-
-
Jammer van de drukke en slordige achtergrond. Al die voorbereiding en dan neem je een foto met zoveel storende eigenschappen...
Vind het ook jammer dat er grote zwarte schoenen aan het model zitten, vind ik niet passen.
"MasterAtWork" vind ik pak beter qua compo, zonder de master dan natuurlijk, en iets meer naar links opgeschoven (de fotograaf). De kamer komt veel eleganter in beeld en er zit meer sfeer in.
Comment
Comment