Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fingers Crossed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fingers Crossed

Eentje uit de "verbannen reeks". Hopelijk wordt de deze *niet* verwijderd... Misschien op het randje maar toch niet erover IMHO.
    Fingers crossed dus, wat trouwens ook de titel van de reeks is.

Enjoy!
    Patrick.

[Mod] Overbodige en niet toegelaten verwijdert.
    Last edited by Red Falcon; 9 april 2010, 00:49. Reden: sluikreclame verwijdert!

Re: Fingers Crossed

Dit is toch een geweldige plaat
    Subtiel gebonden als ik het zo bekijk, kijk naar de vingers
    Ik ben geen kenner maar kan wel zien dat dit vakkundig uitgevoerd is.

Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Tja zal ik eens heel eerlijk zijn? (zal me wel weer niet in dank afgenomen worden)

Ik vind het echt drie keer niks.

Maar ik zal wel even toelichten waarom ik het drie keer niks vind, zomaar wat roepen is te makkelijk.

Ik vind het drie keer niks omdat:
      1- Je niets hebt toegevoegd als fotograaf qua lichtvoering
      2- Je niets hebt toegevoegd door een dof spel of een brandpuntkeuze
      3- het een saaie (centrale) compositie is

Wat blijft er dan over? Een registratie van een kunstig vastgebonden model, er wordt geen verhaal verteld, er wordt niets gesuggereerd, er gebeurt niets en niets is helaas vrij weinig

Comment

nog net gezien, voor ze verwijderd wordt.

Ik vind dat je goed de japanse stijl en sfeer van dergelijke bondageprenten hebt nagebootst.
        Last edited by Control-Z; 9 april 2010, 11:13. Reden: spelfoutje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk bericht
          Tja zal ik eens heel eerlijk zijn? (zal me wel weer niet in dank afgenomen worden)

Ik vind het echt drie keer niks.

Maar ik zal wel even toelichten waarom ik het drie keer niks vind, zomaar wat roepen is te makkelijk.

Ik vind het drie keer niks omdat:
          1- Je niets hebt toegevoegd als fotograaf qua lichtvoering
          2- Je niets hebt toegevoegd door een dof spel of een brandpuntkeuze
          3- het een saaie (centrale) compositie is

Wat blijft er dan over? Een registratie van een kunstig vastgebonden model, er wordt geen verhaal verteld, er wordt niets gesuggereerd, er gebeurt niets en niets is helaas vrij weinig
          plus ongeoorloofde publiciteit voor " Bondage door xxxxxxxx (credit where credit is due)."

Henri
          Last edited by kodachrome; 9 april 2010, 00:30.
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik vind het echt zonde dat je niet meer met je licht speelt.
            Knap model, coole setting, maar als fotograaf kun je idd veel meer doen..

Give it a try, al zijn het maar een paar shots tijdens de volledige shoot..

Comment

het licht is maar wat vlakjes he, zo ziet het er maar "plat" uit
              camerastandpunt had veel en veel beter gekund

knoopwerk ziet er wel ingewikkeld uit , maar mooi....nee

na zoveel knoopwerk zulke goedkope plaat afleveren.....zonde
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

ook in de scouts gezeten zeker
                heb ook altijd naar de scouts geweest als ik klein was, maar zo knopen leggen kan ik nog niet
                mooi gedaan

Comment

het gezicht is goed belicht.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik vind dat de huid van het model niet genoeg afsteekt van de lichte kleuren in de achtergrond en op het bed. de grote ronde oorringen zijn ook niet helemaal mijn ding, nemen een beetje aandacht weg.

daarnaast vraag ik mij af of deze foto niet beter zou geven in zwart wit.

Comment

Ik moet toch stiekum aan een rollade denken

Comment

Even reageren:

@kodachrome: De mods hebben de credits verwijderd, maar vertel me eens: wat is het verschil tussen een TS die vermeld wie de make-up heeft gedaan of ik die vermeld wie de bondage heeft gedaan? En het was enkel de naam he, geen link!

@shooter1970: Het bondagewerk is niet door mij gedaan. Door wie het is gedaan mag ik blijkbaar niet vermelden.

@lennert: Er is nog een 2e reeks gemaakt op deze setting met veel "dramatischer" licht en dus een totaal andere sfeer. Donkerder en dreigender. Een foto daaruit is echter eerder verwijderd. Ik kan proberen een andere uit die reeks te posten, bij gelegenheid, maar ik vrees dat ze te extreem zijn volgens sommigen (gebruik van zo'n metalen tandarts-"mondklem").

Patrick.

Comment

Hoelang heb je moeten wachten voor je de camera kon gebruiken ?
                          https://ggpics.be/

Comment

Voor mij een heerlijk plaatje.. das pas een 'string'

Maar allez.. ik zou zelf wat meer aandacht aan PS besteed hebben.
                            Voor mij mag dit wat spannender. Probeer dat de volgende keer eens. Angle 45gr.
                            Tevens iets meer selective color op de handen/armen versus rest van het lichaam.

Voor de rest....laat ze maar lullen hier
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                              Hoelang heb je moeten wachten voor je de camera kon gebruiken ?
                              Je bedoelt vooraleer de bondage klaar was?
                              Ik ga als volgt te werk: ik plaats en test de belichting, model maakt zich terwijl klaar. Daarna gaat de bondageman aan het werk en na elke stap maak ik een reeks foto's. Soms gooi ik er eens een 'making of' fotootje tussen ook.
                              In dit geval is deze foto ongeveer de laatste fase van de bondage. Als ik de timestamps van de eerste foto tot aan deze bekijk, is er toch ongeveer anderhalf uur verstreken.

Patrick.

Comment

Working...
                              X