Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik had de foto gisteren op mijn telefoon even zien verschijnen op Facebook.
Wat een fantastisch beeld! Ik ben helemaal onder de indruk. Als dit dan bovendien ook nog eens een 100% eigen idee is, dan kan het al helemaal niet meer stuk! Sowieso, bangelijke foto!!
Knap staaltje kunnen, Innoverend, perfect uitgewerkt en omgezet. Super
S C H I T T E R E N D
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik had de foto gisteren op mijn telefoon even zien verschijnen op Facebook.
Wat een fantastisch beeld! Ik ben helemaal onder de indruk. Als dit dan bovendien ook nog eens een 100% eigen idee is, dan kan het al helemaal niet meer stuk! Sowieso, bangelijke foto!!
Nou de grap is dat deze foto eigenlijk is ontstaan uit een mazzeltje, het oorspronkelijke idee was dat de man een volledig gestrekte push up zou doen maar logischerwijs werd hij op een gegeven moment moe en zakte naar beneden. Ik zag de vorm die toen ontstond en ben die gaan uitwerken
Nou de grap is dat deze foto eigenlijk is ontstaan uit een mazzeltje, het oorspronkelijke idee was dat de man een volledig gestrekte push up zou doen maar logischerwijs werd hij op een gegeven moment moe en zakte naar beneden. Ik zag de vorm die toen ontstond en ben die gaan uitwerken
push-ups? ik vrees dat er dan een stoelpoot teveel zou geweest zijn
u ziet het aan de reacties: een absolute topper!
nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800 http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's
Comment