Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Who Will Be Next ......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Who Will Be Next ......

Oorspronkelijk geplaatst door sageart Bekijk bericht
    sorry maar ik vind dit niet echt topie hoor, de bewerking in photoshop vind ik echt zeer low van kwaliteit de modellen lijken alsof ze uitgeknipt zijn ,het lijkt meer op een collage ,ik denk niet dat dit de bedoeling was.
    Ik denk dat je beter foto's had kunnen posten zonder dat photoshop gedoe
    nogmaals sorry voor men oprechte mening.
    Tja ik denk dat wij wat kritischer zijn dan de rest. Vind het zelf ook matig photoshop-werk.
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
      Ik kan niet wachten tot ik jouw werk mag beoordelen dan.
      Dat moet dan wel helemaal geweldig zijn denk ik, als je deze foto al helemaal niets vind.
      Mag iemand nog op een nette manier een eerlijke mening geven? Je reaktie is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Mag iemand nog op een nette manier een eerlijke mening geven? Je reaktie is
        Ik mag iemand zijn mening toch ook wel bekritiseren?
        Ik bedoel er verder niets mee hoor, het was ook mijn mening.
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ik mag iemand zijn mening toch ook wel bekritiseren?
          Ik bedoel er verder niets mee hoor, het was ook mijn mening.
          Dacht dat het hier toch om gaat dat je de foto bekritiseert?? En niet dat je iemand afkraakt om zijn mening

Ik vind het best dat jij en blijkbaar de rest het een topplaat vind.... ik zie het gewoon niet

Comment

Ik kan niet wachten tot ik jouw werk mag beoordelen dan.
            Dat moet dan wel helemaal geweldig zijn denk ik, als je deze foto al helemaal niets vind.
            geen probleem ga je gang hier mijn link; ik kan kritiek gebruiken daar leer ik namelijk van http://gfxglobe.deviantart.com/gallery/
            groet
            D700

Comment

geen probleem ga je gang hier mijn link; ik kan kritiek gebruiken daar leer ik namelijk van http://gfxglobe.deviantart.com/gallery/
              groet
              Tja, ieder zijn ding zekers , maar is toch de moeite niet om je druk over te maken, ik doe het ook niet, hij staat op 1 x com, en daar ben ik best tevreden mee,met de kritieken kan ik leven, heb daar geen enkele moeite mee, waar ik wel moeite mee heb is namelijk dat als je hier op naam zowel de oooohs en de aaahs als de bad pics, en de slecht dit en slecht dat gaan verkondigen , dat is mss het voordeel van 1xcom, daar staat geen naam langs je foto, en kan met wel kritiek geven, gegronde kritiek.
              Maar, dit houdt mij niet tegen om verder te posten ,integendeel Daniels, ik zorg dat jij vooral kan blijven azijn pissen
              die "zon" ligt nog altijd op uwe maag he
              en sageart, als dat jou werk is van u hand, wel proficiat al heb ik een vaag vermoeden dat ik deze al eens tegen gekomen ben, correct me if am wrong

Comment

Ben ik dan blind? Expositieforum voor foto's van modellen, studiofotografie en glamour. Hier kan met strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.

hmm dat je ze ergens bent tegengekomen kan best zijn, veel van men werk word geript maar dat laat me koud ik heb steeds de originele bij de hand.
                Vergeet vooral niet dat je van kritiek leert en niet anders om, just a hint dude.(daarom snap ik sommige reacties niet),(wil je geen kritiek? fine,dont post your work here then)
                Vergeet aub ook niet dat ik het hier heb over het psd work en zeker niet over je fotoskills want die zijn voor mij echt wel topie hoor!!
                Grts
                Last edited by sageart; 12 april 2010, 21:32.
                D700

Comment

groet
                  Ik weet niet wat ik hiervan http://gfxglobe.deviantart.com/art/Hancock-98042693 moet denken.
                  Dit is gewoon de filmposter
                  Heb je daar een foto van gemaakt en een beetje bewerkt?
                  Zo kan iedereen het.
                  Jatwerk dus, ik kan me niet voorstellen dat je Will Smith persoonlijk ontmoet heb
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Zucht....
                    Kijk nu laat je duidelijk zien dat je echt wel heel weinig weet van digital paintings laat staan photoshop, jammer,voor je iemand beschuldigd moet je eerst onderzoek doen en dan pas terechte commentaar geven, ik zou heel makkelijk de stappen kunnen geven hoe ik deze schilderij gemaakt heb maar ik heb hier echt weinig zin in.
                    Dit was dus men laatste commentaar hopelijk kom je terug met excuses eens je inziet hoe dom je opmerking was.
                    Last edited by sageart; 13 april 2010, 06:57.
                    D700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      Maar, dit houdt mij niet tegen om verder te posten ,integendeel Daniels, ik zorg dat jij vooral kan blijven azijn pissen
                      die "zon" ligt nog altijd op uwe maag he
                      Tja , als niet met de meute meelopen en een eigen mening hebben bij jou hetzelfde is als azijn pissen, dan bestel ik vast een regenpak voor je

Vind je laatste post wel heel mooi, dus het is niet altijd negatief

Comment

What zijn we nice .... oooow , Big J weet niets van photoshop ... Mhoeha

The best joke (r)of the week

We staan in exposed , i smell ... jaloezie ....

Maar ja, keep on the comments , blijven we bovenaan staan

Thx voor de comments , de comments waar je uit leert, we are not perfect ... de " afwijkende comments " laat ik links liggen of rechts

Groeten,

Bart

Comment

Working...
                        X