Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Erg goed gedaan! Belichting is helemaal top. Bij de compositie had ik wellicht de muur niet meegenomen, nu leid dat een klein beetje de aandacht weg
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
je bent weer goe bezig Jeannot.
Mij stoort de tattoo ook een beetje en voor mij was het nog beter geweest zonder de kleine stukjes kleding en de schoenen.
Maar voor al de rest
Van mij had hij in de HOF gemogen
zeker als je kijkt wat er weer allemaal in staat.
Deze moest er gewoon bij in mijn ogen
Ik kan je redenering zeer goed volgen, maar probleem is dat met de evolutie van het aantal posts in dit genre er eigenlijk een HOF exclusief hiervoor zou moeten opgericht worden. Persoonlijk vind ik elke week de selectie voor HOF relatief objectief.
Comment