Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modeshow open lucht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Modeshow open lucht

je mooie HOFplaat heeft mij nieuwsgierig gemaakt naar nr. 1 uit die reeks en ben effe teruggebladerd. Vind deze ook wel een mooi, al blijft nr. 2 de beste. Je hebt dat goed opgelost om die toeschouwers weg te toveren
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Bedankt allemaal voor de aardige reacties!

Comment

Ik was hier duidelijk te laat bij maar heb ze dan maar eventjes alle 3 bekeken (of heb ik nog wat gemist)
        Voor mij is dit de beste maar vraag me niet waarom. Is gewoon een gevoel.
        Ik vind ze alle 3 absolute top; sfeer, compo, kleur, licht, bewerking,..... Alles klopt.

Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

Comment

Man,man,man ...da's toch prachtig .Samen zouden wij nogal kunnen shoppen hé.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Vind het een prachtige opname ; zit me alleen af te vragen of het nog beter zou overkomen als je haar 180 graden draait zodat ze het beeld inloopt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              Vind het een prachtige opname ; zit me alleen af te vragen of het nog beter zou overkomen als je haar 180 graden draait zodat ze het beeld inloopt..
              Tja daar stond de officiële pers en daar mocht ik niet staan. Maar ik heb foto's gezien vanaf dat standpunt en dat was echt geen betere plek! Omdat ik tussen het publiek stond en aan de zijkant van de catwalk kon ik ze mooi van de zijkant fotograferen. En toen stak de wind op en kreeg je dit. In het begin baalde ik dat ik niet vooraan mocht staan maar later niet want ik kon wel dit vastleggen!

Comment

Working...
              X