Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weeral een zeer creatief werk.
Enkel , volgens mij he , de weerspiegeling van weet niet wat op de vooruit (links onder de achteruitkijkspiegel ) is een storend element in je foto .
zeer goed gedaan
en die weerspiegeling tja laat je clone werk maar eens gaan, en niet je clown werk hé
de bewerking is anders goed en het kijkt lekker, goe bezig zenne, straffen toebak
groetjes
ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
zeer goed gedaan
en die weerspiegeling tja laat je clone werk maar eens gaan, en niet je clown werk hé
de bewerking is anders goed en het kijkt lekker, goe bezig zenne, straffen toebak
groetjes
ronny
Zo denk ik er ook over !
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik mis het achteraanzicht (of een stuk ervan) van de dame aan het stuur.
Hey Jos, ja ze zit er thans zenne, je kan net nog een plukje haar zien van haar boven het steun kussen,ik had Idd de spiegel mss wat kunnen draaien, maar die met zijn geweer was niet in toom te houden
Man man man ... waar haal je het toch ?
Creativiteit ten top en schitterend uitgevoerd.
Het lijkt net of ik zelf in de bioscoop zit en een spannende thriller bekijk
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment