Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind dit een heel goed portret op alle vlakken.
compositie, belichting, achtergrond, pose, mimiek, bewerking.
ik zou er niets kunnen aan verbeteren.
ik vind dit een heel goed portret op alle vlakken.
compositie, belichting, achtergrond, pose, mimiek, bewerking.
ik zou er niets kunnen aan verbeteren.
Ik vind alles echt top aan deze foto, vooral de styling en de look...
Alleen de achtergrond vind ik zo ongelooflijk slecht en storend
Sorry Olof.. met een iets meer sobere achtergrond zou dit volgens mij echt een top fashion plaatje zijn..
Ik vind alles echt top aan deze foto, vooral de styling en de look...
Alleen de achtergrond vind ik zo ongelooflijk slecht en storend
Sorry Olof.. met een iets meer sobere achtergrond zou dit volgens mij echt een top fashion plaatje zijn..
Tja een smaakdingetje denk ik, ik ben juist bewust voor deze achtergrond met alle kreukjes en vouwtjes gegaan om een contrast neer te zetten tussen het "onkreukbare" model en de rest
Kreuken enzo mogen wel, maar dit zijn echt de vouwlijnen. Ik zou dan toch verkiezen als de achtergrond eerst gestreken was en daarna opnieuw ad random gekreukt. Maar hier zijn het kreuken "van uit de verpakking" en dat vind ik wat afbreuk doen...
Comment