Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het spreekt niet zo als uw 2 laatste foto's hier vind ik..
Als ik een opmerking mag geven.. de BH weg.. maja dat hangt uiteraard van het model af.. en nee dat is niet om de redenen dat foute mensen gaan denken maar simpelweg omdat ik vind dat hij stoort in de foto.
En ik vind het licht ook een beetje te proper.. te braaf
Het spreekt niet zo als uw 2 laatste foto's hier vind ik..
Als ik een opmerking mag geven.. de BH weg.. maja dat hangt uiteraard van het model af.. en nee dat is niet om de redenen dat foute mensen gaan denken maar simpelweg omdat ik vind dat hij stoort in de foto.
En ik vind het licht ook een beetje te proper.. te braaf
soms moet een mens zich toch wel braaf gedragen hé
model deed nog geen topless toen, kan nu misschien veranderd zijn
en het licht, tja, das dan weer een keuze die je op dat moment maakt, zacht, hard.
thnx
Mvg
Ronny
Niks uitgebrand, mooie styling (ik vind niks mis met de BH). Heel kleine puntjes die ik zou wegwerken : heel klein stukje hiel van de achtertste voet en haakje/schuivertje van BH op de rug... te doen met vergrootglas
Comment