Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met zo een omgeving moet alles wel een oranje-gele gloed krijgen. en eerlijk gezegd, het past nog ook! Haar linker arm had voor mij meer zichtbaar mogen zijn, verder leuke setting zo.
Enne.... Nicky is een knapperd!!!
Henk
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Volgens mij moet dat shirtje wit zijn. Er zit dus veel teveel geel-oranje in de foto.
Vermoed ik ook.
Niettemin het komt niet te storend over.
Knappe foto van een mooi model.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
met de kleuren kan ik best leven, voor mij werken ze niet echt storend,zelf zou ik wel wat saturatie toegepast hebben op het model maar das dan persoonlijk.
wat me wel stoort: het lintje dat onderuit haar topje komt en de linkerarm die niet zichtbaar is.
Mvg
Ronny
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Volgens mij moet dat shirtje wit zijn. Er zit dus veel teveel geel-oranje in de foto.
Sorry Jos ,
Was geen wit shirtje, maar wel een geel/groen.
Ik wist dat er hierop reactie ging komen, maar de foto komt bijna zo goed als ongewijzigd uit de camera dat ik hem zo wou posten.
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
met de kleuren kan ik best leven, voor mij werken ze niet echt storend,zelf zou ik wel wat saturatie toegepast hebben op het model maar das dan persoonlijk.
wat me wel stoort: het lintje dat onderuit haar topje komt en de linkerarm die niet zichtbaar is.
Mvg
Ronny
Heb zowat dezelfde bemerkingen.
De kleuren maken hier de sfeer dus voor mij ook niet te.
Sorry Jos ,
Was geen wit shirtje, maar wel een geel/groen.
Ik wist dat er hierop reactie ging komen, maar de foto komt bijna zo goed als ongewijzigd uit de camera dat ik hem zo wou posten.
grtz
Piet
Kan Jos begrijpen, want deze kleuren krijg je ook in de grafische wereld van een drukkerij bvb ,maar voor de rest , een mooi plaatje
Comment