Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kstyle, non fetish : afgaande op het aantal reacties, lijkt het niet te werken
My 2 cents : hoofd staat er mooi op , dat rode haar mocht zelfs nog feller belicht voor mij. Handen komen door de houding wel wat raar over (kippenvleugeltjes ?)
Kstyle, non fetish : afgaande op het aantal reacties, lijkt het niet te werken
My 2 cents : hoofd staat er mooi op , dat rode haar mocht zelfs nog feller belicht voor mij. Handen komen door de houding wel wat raar over (kippenvleugeltjes ?)
Ik volg.
Volgens mij zou een crop to net (boven) waar de armen elkaar kruisen nog beter zijn.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
zou het croppen tot net boven dat klipje wat de borsten bijelkaar houd.
ben je meteen van de armen/handen/benen af die nogal van kleur verschillen.
(rode) koppie alleen, had hier ruim voldoende geweest.
grt,bouk.
Foto zeker niet croppen, alles laten zoals het is...(anders houdt je nog enkel een pasfotoke over)
Deze foto is sterk door de speciale houding van het model ...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Foto zeker niet croppen, alles laten zoals het is...(anders houdt je nog enkel een pasfotoke over)
Deze foto is sterk door de speciale houding van het model ...
Mooie dame, die zorgt voor de nodige kleur in de foto.
Naar mijn mening maakt zij de foto....niet de fotograaf. Het licht, de compo...het kan mij niet erg boeien.
Comment