Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het niet zo mooi.....haar gezicht is totaal NIET belicht en waardoor ze "levenloze" ogen heeft gekregen. Lichaam is goed belicht.
Knip haar hoofd er dan gewoon af, als die niet de zelfde lichtomstandigheden verdient
De belichting is, uiteraard, bewust zo gekozen.
Misschien had ik een klein spotje op laag vermogen moeten zetten om een licht weerkaatsing in de ogen te krijgen.
Of nadien erin shoppen, maar da lukt me toch niet om het natuurlijk te laten overkomen.
bedankt voor de reacties
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment