Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

elle est

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • elle est


    Eentje van vandaag..

    Model: Estelle
    Mua: Ans Brugmans

    poof

  • #2
    Re: elle est

    na dat ik wat gewend was aan de schaduwen..... vond ik het mooi.
    vooral die ogen niet tè lang naar kijken want anders.......
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: elle est

      ONdanks dat de schaduwen in het gelaat, hals en schouder naar mijn smaak te hard zijn, vind ik het een zeer fraai portret. Even zeuren....de schaduw onder de neus, was die niet mooier geweest als hij recht onder de neus had gelegen?
      Evensgoed....zeer fraaie foto

      Comment


      • #4
        Re: elle est

        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Even zeuren....de schaduw onder de neus, was die niet mooier geweest als hij recht onder de neus had gelegen?
        Evensgoed....zeer fraaie foto
        Beetje vreemde opmerking vind ik : schaduw op het gelaat zou dan toch ook helemaal anders vallen (nu hebben we rechts toch een mooie) ?
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

        Comment


        • #5
          Re: elle est

          Superplaatje!
          Misschien enkel de schaduw in de hals een ietsie te hard, maar da's echt een detail hoor!
          http://pxgarden.tumblr.com/
          Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

          Comment


          • #6
            Re: elle est

            Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
            Beetje vreemde opmerking vind ik : schaduw op het gelaat zou dan toch ook helemaal anders vallen (nu hebben we rechts toch een mooie) ?
            ben ook van dat gedacht, nice shot
            Mvg
            Ronny
            gewoon een canonneke

            Comment


            • #7
              Re: elle est

              ik heb er nog zonder schaduw.. maar ik ben foto's zonder schaduw zo beu geworden..
              Dan was het een klassiek beautyshot geweest.. Schaduw brengt meer leven in de foto vind ik..
              Eerst had ik meer een beautshot geplaatst maar toen ik perongeluk van de zijkant van mijn scherm keek op de foto zag ik plekken.. dus heb ik hem gewisseld..

              Zal morgen de beauty plaatsen.. dan zie je het zonder schaduwen..
              poof

              Comment


              • #8
                Re: elle est

                Iedereen zal hier weer gelijk hebben zeker...(voor mij liever zonder de harde schaduwen, maar dat is weer goesting)
                "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                Comment


                • #9
                  Re: elle est

                  Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                  Iedereen zal hier weer gelijk hebben zeker...(voor mij liever zonder de harde schaduwen, maar dat is weer goesting)
                  meaning?
                  poof

                  Comment


                  • #10
                    Re: elle est

                    Ik vind dat bij zo'n z/w portret die harde schaduwen niet zo storend zijn. Heel mooi portret
                    Mooi model

                    Groeten
                    Mipstoo

                    Comment


                    • #11
                      Re: elle est

                      Effe een voorbeeld en wat uitleg.

                      Ik ga ervan uit dat lockdriver met zijn comment wil zeggen omdat iedereen een opmerking heeft over de schaduwen ik maar moet toegeven dat het een fout is... omdat "iedereen" het vind.. als ik het verkeerd interpreteer.. my bad.

                      1) Ik ben al meer dan lang genoeg met fotografie bezig om te weten wat er gebeurd met mijn licht.. waardoor zelfs de grootste beginner tijdens de shoot die schaduwen ziet... Ik heb het er voor gedaan met 1 enkele snoot als lichtbron. Dus ja ik heb deze shot genomen met de bedoeling in z/w te werken en ja de schaduwen zijn ook de bedoeling.
                      @monica: ik heb er ook met schaduw zoals jij bedoeld.. maja ik had er maar eentje snel gekozen tijdens de shoot en begonnen ad bewerking toen k ah wachten was op de styling ect... Dan na de shoot verder afgewerkt en gepost..

                      2) Als de foto belicht zou zijn zoals jullie verwachten of willen dan bekom je een typisch beautyshot. En dat wou ik niet.

                      Bij deze nog een voor en na van dezelfde shoot.. links recht out of the box. en rechts een beautybewerking met de bedoeling het zo "naturelle" mogelijk te houden. heel veel detail werk maar niks structureel of onnatuurlijk.. (naar mijn mening)

                      ps. yes I know ik heb stof op m'n ccd

                      achter een linkje omdat het anders niet mag denk ik... (enlighten me Bouk)
                      poof

                      Comment


                      • #12
                        Re: elle est

                        kvin em wel ok, maar de linker oor (recht vn model) lijkt zo groot nu ?
                        No rules. Great shots.
                        -
                        Online

                        Comment


                        • #13
                          Re: elle est

                          Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
                          kvin em wel ok, maar de linker oor (recht vn model) lijkt zo groot nu ?
                          structurele verbeteringen doe ik niet als ik het zo mag noemen.. Allez of toch niet in dit geval..
                          poof

                          Comment


                          • #14
                            Re: elle est

                            Prachtig!
                            De harde schaduwen vind ik zalig.

                            Comment


                            • #15
                              Re: elle est

                              Nice one Simon

                              jeannot

                              Comment

                              Working...
                              X