Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisteren kwam ik te weten dat ik een feature had op fashionserved.com met enkele foto's die ik van Jelka gemaakt had. Ik kreeg spontaan wat inspiratie en heb deze reeks bewerkt vandaag.
model: Jelka
mua/hair: Caroline Rigo
Last edited by simonisme; 18 februari 2010, 00:05.
sorry maar foto's 1,3 en 4 en foto's 5, 7 en 9 zijn voor mij gewoon telkens dezelfde foto. misschien iets meer variatie in de houding van het model brengen?
miss dat ik er nog enkele andere tussenzwier..
moest die arm er zo niet opvallend opstaan zou het veel meer gevarieerd zijn..
Ma soit morgen of overmorgen..
Slapen nu..
Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotographyBekijk bericht
sorry maar foto's 1,3 en 4 en foto's 5, 7 en 9 zijn voor mij gewoon telkens dezelfde foto. misschien iets meer variatie in de houding van het model brengen?
De sfeer zit er nog altijd in hier op BD! 't is maanden geleden dat ik nog eens wat meelas en dit is mijn tweede topic deze morgen. :-) 't is nog niet veel gebeterd.
Misschien kom ik in de zomer nog eens meelezen als iedereen weer wat zonnestraaltjes verwerkt heeft...
idee is toch wel leuk hoor, maar ze zijn niet klikbaar.
grt,bouk.
wat bedoel je? wil je ze afzonderlijk groter bekijken?
De originele versie is uiteraard veel groter.. ik moet me ad pixel regel houden he bouk die ken jij toch zo goed
Jij kent de regels beter dan mij hehe.. afzonderlijk ze hier plaatsen mag ik niet denk ik. als je wil zet ik ze achter een linkje..
ik moet me ad pixel regel houden he bouk die ken jij toch zo goed :
ja maar.....is er dan geen manier om ze aan te klikken, waardoor je ze groter ziet en toch binnen de regeltjes kan blijven.
op WFC hebben we dat nl ook, dan staat erbij....klik op foto voor een groter beeld.
grt,bouk.
Zeer leuke reeks, het is eens wat ander! Ik zou het wel liever in groot bestuderen, kan je van de foto geen link maken naar de grotere versie waar elke individuele foto zichtbaarder is?
On topic: Knappe foto's, alleen de 'roze' schijn vind ik niet mooi. Maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.
Off topic: Ik heb de indruk dat nogal wat mensen last hebben van de winterblues. Als je foto's plaatst op dit forum moet je er ook tegen kunnen dat sommige mensen kritiek geven. Iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak, gelukkig maar, en dat zorgt soms voor uiteenlopende reacties. Al mogen sommige idiote reacties ook wel achterwege blijven.
Die 'vlek' 'veeg' 'streep' 'whatever' mag er gerust bij. De reden dat sommige dit niet goed vinden is wss omdat ze oudbollig zijn of het niet kunnen hebben dat ze het zelf niet eerder deden (nuja, smaak is er ook nog he).
De poses zijn niet hetzelfde, maar wel soms sterk op elkaar gelijkend.
Het geheel (miss met iets andere foto) vind ik wel goed
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraekenBekijk bericht
Die 'vlek' 'veeg' 'streep' 'whatever' mag er gerust bij. De reden dat sommige dit niet goed vinden is wss omdat ze oudbollig zijn of het niet kunnen hebben dat ze het zelf niet eerder deden (nuja, smaak is er ook nog he).
De poses zijn niet hetzelfde, maar wel soms sterk op elkaar gelijkend.
Het geheel (miss met iets andere foto) vind ik wel goed
Comment