Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De gele (?) toning moest voor mij niet
Wit is beetje uitgebrand, maar stoort mij niet, net zoals de afgesneden handen
over het algemeen moet ik zeggen, een matige foto voor wat ik van je gewend ben
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraekenBekijk bericht
De gele (?) toning moest voor mij niet
Wit is beetje uitgebrand, maar stoort mij niet, net zoals de afgesneden handen
over het algemeen moet ik zeggen, een matige foto voor wat ik van je gewend ben
Ik weet eigenlijk ni meer waarom ik hem gepost had.. Ik wou eigenlijk een hele andere posten.
Op de originele staan de handen er op.. maar ik heb hem in verhouding gecropped dus dat maakte me niet veel uit..
Het was me vooral te doen om de gele toning.. ik wou iets uitproberen..
Ik denk eigenlijk dat ik gewoon de verkeerde heb geupload.. ik begin weer te flippen.. na 12u achter da scherm te zitten
Ik weet eigenlijk ni meer waarom ik hem gepost had.. Ik wou eigenlijk een hele andere posten.
Op de originele staan de handen er op.. maar ik heb hem in verhouding gecropped dus dat maakte me niet veel uit..
Het was me vooral te doen om de gele toning.. ik wou iets uitproberen..
Ik denk eigenlijk dat ik gewoon de verkeerde heb geupload.. ik begin weer te flippen.. na 12u achter da scherm te zitten
Een link bijzetten mag altijd e
ge zet hem int groot en rood en dan zulle ze wel naar de link kijken
Comment