Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
een heel mooie gNo,
knappe foto en leuk concept.
Ben alleen niet zo overtuigd van die copies van het mannelijk model en zijn houding.
Ik zou dan persoonlijk enkel de 2e van rechts behouden hebben omdat die een goede positie heeft en goed belicht.
Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening en je zult het bewust gedaan hebben met een bepaald doel.
(de locatie komt me ook bekend voor, daar ligt toch dat vliegtuig, wat in andere topics al eens als onderwerp gebruikt is?)
groetjes, Alex!
yep, klopt Alex,deze heb ik ooit in zwart wit en in transport gezet, deze laatste was een HDR.
en heb deze dan maar als locatie gebruikt , want het weer is gewoon niet te doen om
die mensen "modellen" in de kou te laten rond hossen
en dan gaan we weer op naar de volgende hé
Comment