Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Klein schoon....
Collapse
X
-
-
Re: Klein schoon....
Arm kindje, we zien geen naakt / bloot dus u krijgt geen commentaar! het spijt mij.
Alle gekheid op een stokje, hele leuke en lieve kijkertjes hoor!Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com
-
Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk berichtArm kindje, we zien geen naakt / bloot dus u krijgt geen commentaar! het spijt mij.
Alle gekheid op een stokje, hele leuke en lieve kijkertjes hoor!
Inderdaad bij mij geen bloot, daar zijn mijn modelletjes echt nog te klein/jong voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtEen mooi portretje hoor.
Deze zou ik wel eens willen zien met frisse, speelse kleurtjes; in de plaats van dat "oud bruin".
jeannot
Comment
-
-
Gezien expresvraag naar beoordeling en gezien 3 foto's hoort dit thuis in "beoordeling".
HenriLast edited by kodachrome; 14 februari 2010, 15:49.lidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtGezien expresvraag naar beoordeling en gezien 3 foto's hoort dit thuis in "beoordeling".
Henri
Ik had de bovenste foto alleen geplaatst,maar men wilde de kleurenversie graag zien.
Ik zal ze weg halen.
Comment
-
Ik vind het een heerlijk portretje, mooi moment gevangen
Wat een oogjes
geef mij maar de kleurenversie (de lichtere versie)....op de een of andere manier vind ik kinderfoto's in kleur mooier.
ps: als je om advies vraagt..zou ik persoonlijk de foto in beoordeling plaatsen, dan houden we die categorie ook meteen een beetje levend.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtGezien expresvraag naar beoordeling en gezien 3 foto's hoort dit thuis in "beoordeling".
Henri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtIk vind het een heerlijk portretje, mooi moment gevangen
Wat een oogjes
geef mij maar de kleurenversie (de lichtere versie)....op de een of andere manier vind ik kinderfoto's in kleur mooier.
ps: als je om advies vraagt..plaats dan je foto in beoordeling, dan houden we die categorie ook een beetje levend.
Ik heb de kleuren weg gehaald. Die waren eerst ook niet geplaatst, even zonder na te denken heb ik kleuren versie geplaatst omdat men die wilde zien, even vergeten dat hier maar 1 foto mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtMaare....wat vind je ervan?
Kleine hint: plaats een link naar je kleurversies. Dit is volledig toegelaten en beslist de moeite waard voor volgende bezoekers.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtIk heb de kleuren weg gehaald. Die waren eerst ook niet geplaatst, even zonder na te denken heb ik kleuren versie geplaatst omdat men die wilde zien, even vergeten dat hier maar 1 foto mag.
Vind de duotoon ook wat voorbijgestreefd, maarja, smaak e
Maar de foto op zich is wel goed!
Comment
Comment