Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi model, mooie pose, mooie foto
maar... ik vind toch ook dat de kleur van de hand wat grijs overkomt en dat de afgesneden elleboog afbreuk doet
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mooi pose en haar vingers op het hoofd staan precies goed.
Verder een prachtige bewerking.
Elleboog afgesneden ? F.ck the rules vind hem prima zo.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Mooie opname met mooi licht, postproduction is ook prima (behalve dan die hand op het voorhoofd)
Echt jammer dus want de kleur/kleurverzadiging van die hand helpt je plaat een beetje om zeep
Mooie opname met mooi licht, postproduction is ook prima (behalve dan die hand op het voorhoofd)
Echt jammer dus want de kleur/kleurverzadiging van die hand helpt je plaat een beetje om zeep
ok ik heb het nu ok pas gezien ik zal de hand beetje kleur geven thx iedereen voor de comments
Comment