Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sherlyn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sherlyn

Foto genomen ergens in Leuven met 1 lichtbron - SB800 en een reflectieparaplu.

Bedankt voor het kijken en de commentaar!
    Last edited by JeGe; 8 februari 2010, 14:16. Reden: foto te groot

Re: Sherlyn

Aha, ik was er ook, die zondag in Leuven

Moment is goed vastgelegd, maar de belichting op de linkerarm (rechts in beeld) vind ik te fel. Ook had het model het duidelijk frisjes daar in die tunnel (goose bumps op de arm). En misschien mocht er bovenaan wat minder ruimte zijn, en onderaan wat meer (afgesneden hand)?

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Voor mij is strobisme is heel wat meer dan alleen maar je model proberen correct uit te lichten en de achtergrond te onderdrukken.

Het wordt eigenlijk veel mooier, maar ook moeilijker, als je een mooi evenwicht zoekt.

Ook bij deze foto had ik liever de achtergrond wat zien meespelen.
      Ofwel door de sluitertijd aan te passen, ofwel door een extra licht die het decor uitlicht.

Wat betreft het model : de voorarm geeft me een verwrongen gevoel met veel te veel licht op, en zodanig zelfs dat deze vrij zwaar overkomt en met heel veel aandacht gaat lopen.

En soigneer uw modellen wat beter. Deze was blijkbaar bijna bevroren aan de peau d'orange te zien.

Maar een goede oefening en verder doen, ben benieuwd naar meer, ander en beter.

Grtz. Peter
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Akkoord met Pete.
        Ik Vind kleuren wel mooi. Achtergrond heeft het juiste "blur" gehalte meegekregen maar mocht iets meer uitgelicht worden. (sluitertijd iets later eventueel)

Comment

Het was hier inderdaad een oefening - workshop strobiseme d_oracle - en voor mij zelfs de eerste keer

Nu, de omstandigheden waren zeker niet ideaal maar ik post deze om er uit te leren en dat doe ik!

Bedankt voor de waardevolle tips en ik zal in dit gedeelte binnenkort nog zeker nog dingen laten zien

Comment

Zeker de moeite om te tonen vind ik. Als dit nog maar een begin is!!
            "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
              Zeker de moeite om te tonen vind ik. Als dit nog maar een begin is!!
              Vind ik ook
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
              X