Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Moment is goed vastgelegd, maar de belichting op de linkerarm (rechts in beeld) vind ik te fel. Ook had het model het duidelijk frisjes daar in die tunnel (goose bumps op de arm). En misschien mocht er bovenaan wat minder ruimte zijn, en onderaan wat meer (afgesneden hand)?
Voor mij is strobisme is heel wat meer dan alleen maar je model proberen correct uit te lichten en de achtergrond te onderdrukken.
Het wordt eigenlijk veel mooier, maar ook moeilijker, als je een mooi evenwicht zoekt.
Ook bij deze foto had ik liever de achtergrond wat zien meespelen.
Ofwel door de sluitertijd aan te passen, ofwel door een extra licht die het decor uitlicht.
Wat betreft het model : de voorarm geeft me een verwrongen gevoel met veel te veel licht op, en zodanig zelfs dat deze vrij zwaar overkomt en met heel veel aandacht gaat lopen.
En soigneer uw modellen wat beter. Deze was blijkbaar bijna bevroren aan de peau d'orange te zien.
Maar een goede oefening en verder doen, ben benieuwd naar meer, ander en beter.
Akkoord met Pete.
Ik Vind kleuren wel mooi. Achtergrond heeft het juiste "blur" gehalte meegekregen maar mocht iets meer uitgelicht worden. (sluitertijd iets later eventueel)
Comment