Weekend foto , dit keer met kleertjes aan zoals we dat gewoon zijn !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pink
Collapse
X
-
-
Re: Pink
It's pink all right. Mooi is voor mij compleet anders. Het staat je vrij te proberen wat je wil, maar aan het aantal reacties op je post te zien zal het wel nooit een populaire foto worden. Sorry Awacs.Beauty need only be a whisper
Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
-
Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk berichtIt's pink all right. Mooi is voor mij compleet anders. Het staat je vrij te proberen wat je wil, maar aan het aantal reacties op je post te zien zal het wel nooit een populaire foto worden. Sorry Awacs.
Aantal reacties is afhankelijk van de naam van de poster en ik ben hier nu eenmaal ontzettend populair...nu,het zal me een worst (socies) wezen,moet geen 25 waw's bij elke posting !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tmh Bekijk berichtIt's pink all right. Mooi is voor mij compleet anders. Het staat je vrij te proberen wat je wil, maar aan het aantal reacties op je post te zien zal het wel nooit een populaire foto worden. Sorry Awacs.
Comment
-
goed belicht en daardoor geen storende schaduwen.
ook de scherpte is OK.
alleen van roze moet men houden, en van mij is bekend hier op BD, dat ik het een vreselijke kleur vind.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Eéntje volgens de regels van de kunst.
Geen probleem met de achtergrond (smaken verschillen)
Klein minpuntje misschien: ik had graag (stukje van) de duim van de onderste hand gezien (lijkt nu wat afgekapt)Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtEéntje volgens de regels van de kunst.
Geen probleem met de achtergrond (smaken verschillen)
Klein minpuntje misschien: ik had graag (stukje van) de duim van de onderste hand gezien (lijkt nu wat afgekapt)
Comment
Comment