Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hey sexy lady .. 18+

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hey sexy lady .. 18+

standaard, en w.s. was deze compo ook met een d3x of een 1dmkIV precies hetzelfde geweest..och, laten we er zelfs nog een hasselblad tegenaan gooien.

heb het verschil mogen zien tussen de Hasselblad 60mil en de D3x
    Keuze was rap gemaakt
    je hebt overschot van gelijk Alex

jeannot

Comment

Ik krijg stilaan de indruk dat al deze kritiek van mensen komt die hun jaloezie niet kunnen verbergen, jaloers als ze zijn omdat ze zelf dit niveau nog niet kunnen halen.
      Laat hen eerst proberen om een dergelijk mooi model te vinden !

Doe het hem maar na ! Chapeau ! voor mij een mooie foto !

Comment

of de foto nu mooi bevonden wordt of niet maakt niet uit maar.....ik geef awacs wel voor 200 procent gelijk in zijn redenatie over modellen, het is gewoon een markt, ni meer ni minder en daar is niks mis mee....
        ik vind het trouwens wel erg moedig van awacs om nog steeds te blijven posten!
        http://www.jvs-photography.be/

Comment

[Mod] off-topic berichten werden verwijderd.
          In de fotohoek bespreken we foto's, persoonlijke aanvallen worden niet geduld en kunnen zelfs leiden tot een sanctie, hou er rekening mee
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
            Ik krijg stilaan de indruk dat al deze kritiek van mensen komt die hun jaloezie niet kunnen verbergen, jaloers als ze zijn omdat ze zelf dit niveau nog niet kunnen halen.
            de naam awacs457 zal niet zo goed in de markt liggen op dit forum. En namen daar draait het (heel) vaak vaak om op BD. Foto's is bijzaak in vele gevallen. Dit is geen aanval maar een vaststelling. De manier van foto's maken tussen 2003 en heden is een wereld van verschil. Ongeacht welk toestel je had of hebt. Nu maakt iemand en foto en als honden op een fricandel schieten ze er op af en maken een afdruk ervan.

Comment

Perfecte "Page Three" en daar is een markt voor
              Robby BB
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

En namen daar draait het (heel) vaak vaak om op BD. Foto's is bijzaak in vele gevallen.
                heb ik ondertussen ook al door

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  heb ik ondertussen ook al door

Wie wind zaait, zal storm oogsten.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

technisch ben ik veel minder goed, dus kan ik moeilijk zeggen wat er beter kan.

model vind ik wel te statisch en heeft niet zo'n aangename of verleidelijke blik, waardoor de foto mij niet zal bijblijven

Comment

Ik bekijk de foto en ik denk: ik wou dat ik tijd, plaats en ervaring genoeg had om ook zo een prent te maken.

kleur van het sjaaltje is idd misschien niet 100% goed gekozen
                      het kan aan m'n scherm liggen, maar op het model haar bil zie ik hier nogal lichte partijen.

Of de pose of belichting nu oubollig is of niet, speelt dat een rol? Een goede foto is en blijft een goede foto, maar ja, ik bekijk het misschien allemaal een beetje te simplistisch, en niet zoals de hier op het forum aanwezige Newtons of Corbijns of....
                      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Ach ja... Uiteraard zijn Awacs zijn foto's goed belicht, uiteraard zijn ze messcherp, én uiteraard kan ik dat bijlange niet. Maar je hoeft zo geen foto te kunnen maken om er een mening over te hebben (anders zouden foto-exposities rap hun deuren kunnen sluiten). En komaan nu, bijzonder vernieuwend is dit niet (2003 of niet). Dus alle krediet aan Awacs voor zijn technisch kunnen maar ik heb al sterkere platen zien passeren hier (ongeacht de namen). Die waren technisch misschien niét perfect, maar wél een sterker beeld. Dat is voor mij ook belangrijk (zoniet belangrijker!). En dat is een persoonlijke mening, een mening die je deelt of niet. Daarom is het ook een forum. Verwijten zijn daarbij niet op hun plaats.
                        Canon Eos 450D
                        Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                        Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Working...
                        X