Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hey sexy lady .. 18+
Collapse
X
-
-
Re: Hey sexy lady .. 18+
sorry maar soft is goed maar dit is voor mij TE soft !EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
-
goeie pose, verkeerde kleur sjaaltje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knappe dame die er mooi op staat !!
En daar stopt het voor mij ook. De belichting, pose en compositie vind ik niet heel erg spannend. Ik dnek iets meer schaduw, iets andere houding etc kan de foto volgens mij wat spannender maken en dus aandacht langer vasthouden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtWaarom die sjaal
Comment
-
-
geen bijzondere plaat.. alles is standaard, tot aan het grijze achtergrondje toe.. waarschijnlijk dat gedacht werd, dat een paar t..ten de boel zouden opleuken, evenals het sjaaltje, maar deze plaat bewijst maar weer es, dat dit geen ingredienten zijn, die een plaat per definitie, chic, mooi of interessant maken..
standaard dus..
wellicht was eea mooier geweest, als het model kleding had gedragen, veel mooier in dit geval.
heb trouwens al meer van dit soort plaatjes hier gezien, voornamelijk met aziatische modellen, die een nogal ´onderdanige´ positie aannemen of ´right in the face´ tentoongesteld worden.. eerlijk gezegd, heb ik daar geen goed gevoel bij..poseren is iets anders, dan tentoongesteld worden.. maar wie ben ik?Last edited by Sjinouck; 5 februari 2010, 13:28.
Comment
-
-
Ik ken de fotograaf persoonlijk en weet hoe hij werkt. Deze fotograaf houd in zijn poses rekening met de wensen van zijn modellen. Iedere serieuze model fotograaf weet dat de keuze van een model hoe ze graag gefotografeerd wil worden in de regel anders is als wat de fotograaf in gedachten heeft. Awacs probeert daar een middenweg in te vinden. Hij zorgt voor tevreden modellen en heeft daar een zekere ( goede ) naam in opgebouwd. Hij gebruikt een belichtings techniek die hij helemaal in zijn vingers heeft. Dat is een kwestie van smaak, maar het valt mij op dat er regelmatig nogal wat kritiek komt daarover van mensen die nodig zelf eens wat lessen in be- en ver- lichtings techniek moeten volgen. Ik kan me dan ook voorstellen dat awacs nogal eens geïrriteerd raakt en zo reageert als hij reageert. De man is blij met de foto. Zijn model is er blij mee. Wat de bedoeling van een opmerking is over de kleur van het shawltje ontgaat mij overigens helemaal. Als iemand zich afvraagt WAAROM een volledig naakt model een shawltje draagt, tja........
Een beetje respect over het werk van een ander, ook al is het niet jouw keuze... is dat teveel gevraagd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans Bekijk berichtWat de bedoeling van een opmerking is over de kleur van het shawltje ontgaat mij overigens helemaal.
Een beetje respect over het werk van een ander, ook al is het niet jouw keuze... is dat teveel gevraagd ?
ook dat je de fotograaf persoonlijk kent doet hier niets terzake, al is het uit je comment wel op te maken, zonder dat je daar melding van had gemaakt.
grt,bouk.
(sorry MOD, tis maar en reactie hoor.)wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Awacs maakt mooie foto's. ik denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn.
Maar deze hoort daar niet bij, daar zijn we het ook allemaal wel over eens (denk ik).
Is nog geen reden om hem dan maar te beginnen afkraken.
Het zal bij geen van ons altijd alleen maar perfect zijn.
O ja, ik vind deze ook maar "middelmatig" maar kijk toch met plezier naar de volgende post van awacs.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457Monica,
Als jullie kliek van "afkrakers " trouwens jullie werk netjes hadden gedaan dan hadden jullie gelijk gezien dat deze foto dateert van 2003 ,gemaakt met een 4MP Olympus .
Geen wonder dat het beeld nogal soft overkomt nadat het voor de zoveelste keer in JPG werd bewerkt ..
heb eergisteren nog een 30x45 afdruk gemaakt, met een oly compact c/160 van slechts 3.2 mp en die was nergens soft..en hangt rustig tussen de leica en de dslr-pics op mijn expootje..omzetting naar zwart/wit en zelfs wat bijgesneden.. (croppie-croppie dus!)
was ook een jpegske btw..
en ik kan nog veel verder gaan, wat afdrukjes betreft..(groter dus)..
als je in jpeg schiet, en dat doe ik ook, dan is het wel zaak , dat je wat kopietjes maakt, vooraleer je flink gaat lopen nabewerken..
ik vind het dus geen excuus, om ten eerste een jpeg te plaatsen in showcase, en vervolgens af te komen, met het excuus dat ie soft geworden is door het vele nabewerken..
zodra je afdrukt, staat het erop.. en een compo, die niet je van het is, kun je nog zoveel nabewerken, zelfs totdat je een ons weegt, maar het gaat idd niet verbeteren...
plaatje is en blijft behoorlijk standaard, no matter what je eraan gaat lopen nabewerken..
en dat is hier dus het geval..
mp's, of weet ik veel wat voor specs en nabewerking hier ten tonele gevoerd wordt, het plaatje is en blijft gewoon een banaal plaatje..
standaard, en w.s. was deze compo ook met een d3x of een 1dmkIV precies hetzelfde geweest..och, laten we er zelfs nog een hasselblad tegenaan gooien..
het reslutaat is en blijft hetzelfde..
it's not the camera, it's the man behind the camera...
AMEN!
Comment
Comment