Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sel..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sel..

Re: Sel..

Mooi hoor!!
    Zo zie ik haar het liefst.
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Daar kun je alle kanten mee op (met de foto natuurlijk)
      Ik kan er niet direkt een comment op geven.
      Wat ik nu al kan zeggen dat de twee lichtjes op haar elleboog vrij irritand zijn.
      Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, door gemengde gevoelens en volgens mij is dit ook de bedoeling
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

En nou ben ik erg benieuwd of Xiebu en Glenn ook bij deze op de toning reageren......
        Bij Ook Melissa zit immers zelfs nog meer contrast dan in deze....
        Om misverstand uit te sluiten... ik vind deze erg mooi!
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Nogal grijzig, maar ik neem aan dat dat de bedoeling was ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Nogal grijzig, maar ik neem aan dat dat de bedoeling was ?
            Idd, normaal gezien mag er niks helemaal zwart zijn.

De 2 lichtpuntjes op de ellebogen heb ik idd gezien. Heb getwijfeld om ze weg te doen, maar het was de bedoeling niet te veel te gaan PS-en.

Thx voor de reacties

Comment

hier ook weer, te grijs ipv zwart/wit. (had eerst deel 2 gezien)

ik heb de indruk dat er wat in photoshop is opgetrokken in de belichting van het geheel.. op zich niets mis mee, maar je krijgt dan wel dit grijzige effect, als je de tonaliteit/contrast laat voor wat ie is... zonde, want de platen (zowel 1 als 2) vind ik zelf weer erg goed.

Comment

Wat mij regelmatig opvalt, zowel bij de enkele foto's die ik plaats als bij de andere foto's is, dat er weinig rekening wordt gehouden met de bedoeling en het zicht op het eindresultaat van de fotograaf zelf.
                De fotograaf zijn verlangens op het eindresultaat worden dan volledig in de wind geslagen. Niet dat men iets automatisch moet goed vinden als de fotograaf het zo aangeeft.
                Niet het minst wordt er rekening mee gehouden.
                Zoals hier de twee laatste comments.
                Fotograaf geeft aan dat niets echt zwart mag zijn
                Volgend comment "te grijs ipv zwart wit"
                Robby BB

Comment

Niet erg hé, zo reacties komen er wel vaker hoor.

Comment

voor mij mag er bovenaan en onderaan wel een stuk af hoor, zodat ze zowat diagonaal ligt

persoonlijk mis ik toch wel wat contrast, maar kan het wel smaken zo.. moet niet altijd hetzelfde zijn he
                    No rules. Great shots.
                    -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                      Mooi hoor!!
                      Zo zie ik haar het liefst.
                      je bent niet alleen
                      grijs of zwart, laat maar zo, dat zijn bewuste keuzes die je maakt en het resultaat mag gezien worden
                      groetjes
                      ronny
                      gewoon een canonneke

Comment

alleen al om de snede een plaat waar je blijft bij stilstaan.
                        tegen de regels maar het werkt perfect.
                        Jeroen

Comment

zo veel.... en toch weer zo weinig te zien.
                          knap gedaan.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                            Wat mij regelmatig opvalt, zowel bij de enkele foto's die ik plaats als bij de andere foto's is, dat er weinig rekening wordt gehouden met de bedoeling en het zicht op het eindresultaat van de fotograaf zelf.
                            De fotograaf zijn verlangens op het eindresultaat worden dan volledig in de wind geslagen. Niet dat men iets automatisch moet goed vinden als de fotograaf het zo aangeeft.
                            Niet het minst wordt er rekening mee gehouden.
                            Zoals hier de twee laatste comments.
                            Fotograaf geeft aan dat niets echt zwart mag zijn
                            Volgend comment "te grijs ipv zwart wit"
                            Robby BB
                            ik geef gewoon mijn mening.. niets mis mee toch.._ als de fotograaf liever grijs prefereerd, dan kan ik daar ook best mee leven hoor..

ieder zijn meug..

groetjes, Alex!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                              ik geef gewoon mijn mening.. niets mis mee toch.._ als de fotograaf liever grijs prefereerd, dan kan ik daar ook best mee leven hoor..

ieder zijn meug..

groetjes, Alex!
                              Ik heb het in het algemeen maar jij gaf een mooi voorbeeld op de juiste timing.
                              Dit is een mening die ik heb over dit soort comments en heeft niet met regels te maken.
                              Ik heb eens een foto geplaatst waar ik bij vertelde dat ik wilde laten zien wat ik op dat moment waarnam. Van een pikdonker bos kwam ik aan de bosrand waar er een bloedhete zon scheen. Wat zag ik verblind door het felle licht, een helder blauwe hemel
                              En de bosrand pikzwart door het dichtslaan van mijn pupillen. Dit kon je ook op de foto waarnemen. Krijg ik een comment "ik mis tekening in de bomen" daar kan ik mij dan boos om maken. Dit is wat ik bedoel met een foto te beoordelen zonder rekening te houden met de fotograaf.
                              Als je nu zou gezegd hebben, je bent in je opzet geslaagd wat betreft het zwart, maar voor mij is het te grijs" dan heb je een heel ander comment waar je wel rekening houd met de fotograaf.
                              Nu je schrijft wat je wil we zijn in een vrij land maar dat is nu voor mij een gevoelige snaar.
                              Robby BB
                              Last edited by robbydorine; 2 februari 2010, 23:54.

Comment

Working...
                              X