Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Idee & styling is wel goed.
Ik vind de compositie niet zo lekker kijken. Model zit niet rechts, maar ook niet in het midden. En de stoel en tas leiden beetje de aandacht af. Echt een twijfelgeval.
Vind het ook beetje raar dat het model de tas vasthoudt, alsof ze elk moment wil weglopen. Kan natuurlijk ook de bedoeling geweest zijn.
Gezicht van model lijkt mij ook wat te oranje/geel.
Idee & styling is wel goed.
Ik vind de compositie niet zo lekker kijken. Model zit niet rechts, maar ook niet in het midden. En de stoel en tas leiden beetje de aandacht af. Echt een twijfelgeval.
Vind het ook beetje raar dat het model de tas vasthoudt, alsof ze elk moment wil weglopen. Kan natuurlijk ook de bedoeling geweest zijn.
Gezicht van model lijkt mij ook wat te oranje/geel.
De compo kon wat beter zoals hier al aangehaald.
Ik had graag je subject ook meer de sfeer van de bruine kroeg zien uitstralen ( ook wat rokerige slierten rond haar, de handtas niet zo aan de hand: in een bruine kroeg moet je 'hangen' ..)
Comment