Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Omdat onderaan nog allemaal tekst en artwork gaat bijkomen dat ook schuin geplaatst gaat worden.
Persoonlijk ben ik geen fan van schuine fotos, maar hier stoort het niet en het past in het concept. Vandaar de keuze.
Uit de hele reeks zijn er ook maar een paar schuine.
Ja, maar ik moest gewoon de fotoshoot doen en het artwork en het verdere design wordt door iemand anders gedaan. Ik heb het gewoon zo in opdracht gedaan.
Coole pic, mooie toning en licht
Waarom moet altijd alles recht staan ? Altijd schuin is om misselijk van te worden, maar af en toe moet kunnen : voor mij hier dus...
Zet je zo nadrukkelijk de voorgrond in beeld, dan dient die ook in het scherptevlak te liggen. Behalve dat een hele mooie plaat, waarbij jammer dat die twee strepen bij zijn kruis nogal wat aandacht wegtrekken.
Henk
Comment