Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boudoir (16+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boudoir (16+)

Hi Collegae,
    Om het eens over een andere boeg te gooien, ben ik eens wat testschots gaan nemen in een Belle Epoque interieur. (thema Boudoir). Dit met voornamelijk bestaand daglicht; lastig want lichtniveau was zeer laag (zoals gewoonlijk hier in België)
    Aan de foto is enkel een zwart-wit omzetting gebeurd. Wat vinden jullie ervan?
    Gr, Daan

Re: Boudoir (16+)

Zoals je zelf aangeeft is werken met weinig licht niet makkelijk. Persoonlijk vind ik het een knap resultaat onder de omstandigheden maar er zijn imo toch te veel te donkere stukken die afbreuk doen. Ook de pose van het model vind ik te geforceerd en onnatuurlijk. Gewoon de beentjes op de grond had ik liever gezien.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Pose kon inderdaad beter, maar qua zwart-wit en DR een ferme plaat.

Comment

mooie plaat, hou van deze stijl fotografie

Comment

interessant interieur.
          vooral dat afgesneden beeld vind ik leuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
            Zoals je zelf aangeeft is werken met weinig licht niet makkelijk. Persoonlijk vind ik het een knap resultaat onder de omstandigheden maar er zijn imo toch te veel te donkere stukken die afbreuk doen. Ook de pose van het model vind ik te geforceerd en onnatuurlijk. Gewoon de beentjes op de grond had ik liever gezien.
            Donkere stukken? In de modelfotografie gaat het toch over het model en niet om het interieur? snap 'm niet goed

Comment

Al meerdere keren gekeken en... Ik vind het heel mooi, maar er klopt iets met de compo voor mijn gevoel niet...

volgens mij is de achtergrond te actief, wat een vraag oproept: wat was je aan het fotograferen - model of interier???

Hier is geen keuze in gemaakt.

IMXO-IMXO-IMXO!!!

Comment

Leuk interieur en model, maar de hele pose en compositie vind ik niet goed zitten.

De stoel die half afgeknipt is, eigenlijk veel objecten die fotogeniek zijn afgeknipt (beeld, sierschouw,...), twee tapijten waarvan eentje wel weg kon...

Ik had persoonlijk iets gedaan met het model op de stoel of op het klein kastje ernaast of tegen de schouw... het model op de keiharde planken vloer lijkt beetje geforceerd en onbedoeld grappig.

Comment

leuke aanzet, al had ik als eerste indruk dat er vanalles zweeft (tapijt links...), hebben niet nog mensen die indruk gehad?
                  http://shelter.narfum.org

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fuzzylogic Bekijk bericht
                    leuke aanzet, al had ik als eerste indruk dat er vanalles zweeft (tapijt links...), hebben niet nog mensen die indruk gehad?
                    heb er juist een ritje mee achter de rug, I love flying carpets
                    vind het geheel zeer rommelig overkomen, hier was zeker meer uit te halen.
                    te weinig modelgericht, en in de ganse compo is dan ver alles afgesneden wat je maar kon afsnijden, zelfs een stuk van haar arm.
                    heb ook de indruk dat je beter het model in de stoel had geplaatst ipv tussen die twee tapijten.
                    sorry, maar voor mij niet geslaagd
                    Mvg
                    Ronny
                    gewoon een canonneke

Comment

Een geluk dat ze mooie lingerie aanheeft anders zou ze er een beetje verloren bij liggen in deze goed gevulde foto.
                      Robby BB
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                      X