Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Femke (16+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Femke (16+)

| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Re: Femke (16+)

Poeh, het eerste dat in mij opkomt is "wat is het gezicht hard van expressie en lichtval"
    Heb je de jukbeenderen extra opgelicht via dodge en burn?
    Ik vind het persoonlijk een tikkie to much de contrasten tussen de highlights en de donkere partijen, het doet in mijn opinie afbreuk aan de sensualiteit van het model en de foto

Comment

Yep iets aangezet, echter naar mijn inziens niet te veel ,ca 5 % dekking. Vind hem wel lekker zo.
      | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
        Vind hem wel lekker zo.
        Me to.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit vind ik een hele mooie, zowel qua model, licht en sfeer
          Het model is ook al van de "rijpere" soort en scoort, ook zijn hier geen overdreven glamour en softbewerkingen aan te pas gekomen

Comment

Om te vermelden en dat is misschien wat Olof ook bedoeld, Femke is een echte sportvrouw en heeft iets meer spierbundels als een doorsnee model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
              Dit vind ik een hele mooie, zowel qua model, licht en sfeer
              Helemaal mee eens. Komt er knap uit
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                Om te vermelden en dat is misschien wat Olof ook bedoeld, Femke is een echte sportvrouw en heeft iets meer spierbundels als een doorsnee model.
                Naah dat vind ik juist wel tof
                Ik vind puur de dodge op de jukbeenderen en de donkere partij op de wang iets te heftig, voor de rest is het een prima plaat

Comment

Al met al een zeer mooi werkje! Net als de andere (ik heb meerdere bekeken - model is echt super!)
                  Op zoek naar de minpuntjes vind ik het volgende:
                  1. Ik zie 3 lichtpunten - elleboog - borst - elleboog. Ik betwijfel dat je daar juist de aandacht wide hebben. Ik zou ze net een tikje donkerder maken.
                  2. Ze leunt (visueel) naar links + de horizontale lijnen van de achtergrond geven kantelen ook de foto naar links. Dit alles leidt tot onstabiele houding. (ze zal wel lekker hebben gestaan zo, maar voor de waarneming lijkt ze om te vallen).

Comment

Ik heb het wel voor sportieve dames, dus ik vind deze foto heel knap!
                    GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Zeer knap Gt

jeannot

Comment

Working...
                      X