Belichting : Ringflits gebruikt als hoofdlicht met 2 softboxen ( links en rechts ).
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glamour
Collapse
X
-
-
Re: Glamour
Vind deze niet erg flatterend voor het model , vooral die afgesneden poep en hoofd , de overdreven ingetrokken buik, dat stukje charretel dat daar ...hangt , die duim op haar achterste been die de indruk geeft van een kapotte panty, de door het haar afgedekte oog...
Is beslist meer van te maken maar niet met deze opname
-
beetje vreemde houding en het model houd wel overdreven de buik in.
scherpte OK.
wel wat veel kleurverloop/verschil van de huid.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Vind de kleur en het bleke ook niet echt super. Bij dit soort platen zou je juist een mooie bruintoon willen zien en/of wat spannendere schaduwen.
Denk als je de 2 boxen weg had gelaten of zelfs maar 1 box links or rechts had gebruikt het mooier was geweest. Maar goed. Dit is natuurlijk ook smaak. Tis jouw shootGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Met een ringflits heb je nooit mooie schaduwen. Daar krijg je eerder plat licht mee ( zoals bij een gewone opzetflits maar zonder slagschaduw ). De schaduw rond het model die er toch nog over is heb ik weggewerkt door gebruik te maken van die 2 softboxen.
Je moet er idd voor zijn voor dat licht, maar ik vind een foto zonder schaduw ook wel iets hebben. Een flits foto zonder schaduw is op het eerste gezicht gemakkelijk te maken tot wanneer je goed begint te kijken. Ik heb er in ieder geval een tijdje aan gewerkt.Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk berichtJe moet er idd voor zijn voor dat licht, maar ik vind een foto zonder schaduw ook wel iets hebben. Een flits foto zonder schaduw is op het eerste gezicht gemakkelijk te maken tot wanneer je goed begint te kijken. Ik heb er in ieder geval een tijdje aan gewerkt.
Schaduw is diepte. Nu heb je een wit velletje papier.
Maar goed.. geen discussie voor SC. Ieder zijn/haar ding.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment