Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hmm ik weet niet. Precies toch niet helemaal het licht onder controle.
In het linker gedeelte van de blousse zit niks detail meer.
De foto heeft wel een speciale sfeer, maar of dit genoeg is?
Hewel, ik dacht te antwoorden : "aan al die regels moet ge soms vierkant uw broek vegen".
Dat hebt ge hier gedaan en met succes, behalve voor haar linker arm, want die is weg (dus voor mij net niet vierkant, dat broek vegen . Ik kan ze dus ook niet helemaal loslaten )
Dat hemdje stoort mij dan weer veel minder..
Hewel, ik dacht te antwoorden : "aan al die regels moet ge soms vierkant uw broek vegen".
Dat hebt ge hier gedaan en met succes, behalve voor haar linker arm, want die is weg (dus voor mij net niet vierkant, dat broek vegen . Ik kan ze dus ook niet helemaal loslaten )
Dat hemdje stoort mij dan weer veel minder..
Op het hoofd vind ik het licht zelfs gewoon zalig
heb het raam moeten rechtzetten en heb dan een opoffering moeten doen aan haar arm.
alvast thnx vr comments
groetjes
ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
dit noem ik pas commentaar geven
Mvg
ronny
Ik was wel een beetje vlug met m'n commentaar . Ik heb er nog eens een tijdje naar zitten staren. Ik denk bij nader inzien toch dat het helemaal geen prutswerk is. Op m'n monitor blijft zelfs de donkere kant van het gezicht doortekening geven, de blik is erg mooi, de kadrering imo goed, en de erg grote kontrasten werken samen met de tint van de foto er aan mee dat het een plaat is die het model wel eens aan de muur zou willen hangen.
Wat mij verder opvalt Ronny is je sportieve reactie . Ik zelf zou denk ik in de touwen zijn geklommen.... (Ai, ik ken mezelf?)
Henk
Wat mij verder opvalt Ronny is je sportieve reactie . Ik zelf zou denk ik in de touwen zijn geklommen.... (Ai, ik ken mezelf?)
Henk
waarom zou ik niet sportief reageren? en in de touwen klimmen....... om te sporten misschien wel
ach, ik maak mij niet rap druk in zo'n dingen
alvast bedankt
groetjes
ronny
Comment